Jg tror nu bare at du skal lave et opslag - men måske lige kigge efter en butik der kan lejes - så du kan regne på hvad de samlede udgifter vil koste. og hvilke typer produkter der skal være i butikken - og meget meget mere.. det kræver en handlingsplan - light inden du kaster dig over projektet. jeg hjælper gerne til med råd - men da jeg nårmalt tager nge for råd - skal jeg jo påminde dig om at hjælp fra en konsulent kan bane vejen til en bedre plan og overblik - om det er fra mig eller en anden er underordnet - sålænge du får en dygtig person til at klarlægge mulige faldgrupper. P.s der er ingen hurtige genveje for at bygge en god og sund forretning op fra bunden
med venlig hilsen
Claudio |
Ideen minder om, at have varer i kommission. Ved ikke hvor brugt det er i dag, men i midten af 80,erne hvor jeg gjorde en del i det, var princippet 1/3 del kost varen, 1/3 del gik til vareejeren og 1/3 gik til butiksejeren.
Ideen er sådan set god, men administrativt, tror jeg det bliver en stor opgave, både med at styrer det, forsendelse osv. med mindre det er webshops i nærmilijøet. En anden ting er strategien for hvilke varer der skal ind i varmen, med mindre målgruppen er ligegyldig og der går tigerbutik i den.