Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino murstensbutik

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg fik tidligere i dag en ide, jeg vil dele med jer andre og høre om der er noget at komme efter. Mange af os har en webshop, hvor kunderne kan bestille vare igennem. Mange vil dog også gerne have deres produkter i en rigtig butik, men det lykkes ikke pga. kæde aftaler eller andre forhindringer. Det vil på den anden side krave en større investering at åbne egen butik og specielt i disse svære tider. Men hvad nu hvis man havde en butik hvor de forskellige leverandører altså folk som har en webshop som os, kunne leje en hylde i butikken i f.eks. en måned. Prisen for hyldeplads vil afhænge af placering og hvilken måned f.eks. december vil være lidt dyre. Er ideen helt ude i skoven feedback ønskes ?

M.v.h Branislav

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:09

Hej Branislav

Jeg synes, at det er en god idé. Hvis der er noget i det for alle parter, så kunne det godt fungere Yes

Så kunne mange Aminoer jo have mange af deres varer i mange byer Smile

Løsningen kræver selvfølgelig en del administration; men det burde kunne fungere,

Venlig hilsen,

Christian

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 18:16

Hej Christian,

det er meningen at de produkter som bliver solgt går til ejeren af webshoppen .

Ekspidienten får de penge som man betaler som leje af hylde .

En ide kunne være at 10 % af prisen skal gå til reklame

Mvh Branislav

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 14:50

Er der ikke flere tilbagemeldinger?

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:13

der var nogen med lidt samme idé herinde, tror det hed din nærbutik.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 15:26

Hej TM2Byg,

det ser ud som om butikken er lukket. Kan ikke komme på deres hjemmeside .

Ved du om de stadig eksistere ?

Mvh Branislav

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:27

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide....

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 15:27

Hej TM2Byg,

kan ikke komme på deres hjemmeside , ved du om de stadig eksistere ?

Mvh Branisav

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 15:36

hej Branislav

en fin ide.. 

en ide jeg selv fik i 2001.

haha.. jah - jeg har interesse i fremtidsforskning inden for handel-  så jeg så det nødvendige i at man på nogle produkter ville blive nødt til at se dem fysisk - denne problematik opstod da jeg fandt ud af hvad ( fra første IT krak) kunne sælges nemt online og hvad der var svære at sælge online.

F.eks er paraplyer og plakater nemere end tøj og biler.. ( tøj er dog blevet lidt nemere)

Og med mulighed for at bestille dem i butikkens MAC som var placeret ved siden af - med bestillingsmodul - kunne man løse den slags problemer

derved var alle produkter kun til låns og derfor kunne de kun bestilles via denne portal.

se et billede for inspiration

http://www.refinery29.com/img/pulver_instory1.jpg

Istedet for hyldeplads - hvad med en delling af udgifterne.

jo flere des billigere - den type butikker har de i Malmø og Stockholm

hvis de samlede udgifter for at have en butik kørende koster: 50.000 pr. md ( med lys m.v og en ekspedient)

og der er 40 Personer / varer i butikken - så bliver det lige 1250 kr. pr. måned

jeg jeg har jo sat priserne Ca. - en rigtig beregning skal der jo til :)

en billig måde at få reklame plads på. skulle jeg mene

og dertil kommer deling af skilte udgifter og fælles markedsføring når det går godt for butikken.

OG OG så skal der jo også vurderes hvilke produkter ( personer ) der sælger dårligere eller bedre

og dem må man skifte ud løbende - som man jo gør i den virkelige verden.

Ideen har mange muligheder.. dog er den største forhindring... mennesker... der skal nok gå ged i den når mange skal samarbejde - så tov-holder skal der absolut være på plads - inden man kaster sig over den slags.

med Venlig Hilsen

Claudio

held og lykke

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 15:53

Hej Claudio,

Mange tak for din gode tilbagemelding.

Det var faktisk også meningen i starten. F.eks. hvis amino kunne samle trådene og man som webshop ejer kunne betale en lille del hver.

Det kraver at der ligesom er en person eller forening som er neutral til at bestyre det. Ellers er jeg også bange for at der vil blive for mange konflikter. Det kunne være interessant hvis man kunne få et tal på hvor mange aminoer ville være interesseret i sådan en butik.

mvh Branislav

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)