Hej Christian
At du er imod MLM, er som sagt ikke det jeg kritiserer. Jeg så bare gerne at bl.a. du i din kritik fremlagde nogle relevante spørgsmål og emner, hvor du også er modtagelig overfor den respons der kommer.
Som læser på tråden virker det for mig ikke som om, at bl.a. du slet ikke er interesseret i "svaret". Jeg mener ikke at bl.a. du som anti-MLM sidder med nogen særlig konkret viden, omkring de selv samme ting du kritiserer. Derudover bliver det en kold dag i helvede, når en anti-MLM person på Amino formår at rette kritik imod et pyramidespil udfra de rette kritikpunkter. - Langt det meste af tiden er der tale om tomme anklager og indicier rettet imod reelle MLM firmaer. - Du kan ligeså godt indrømme, at du ikke kender noget som helst til hverken Agel eller RiskFree Profit og alligevel føler du dig sikker nok i din sag til, at advare andre imod disse selskaber. - Er dette det tegn på intelligens du hentyder til i dit indlæg? - Det virker da ret dumt i mine ører.
Min pointe er, at din kritik burde være mere spørgende og mindre konstaterende. Du har ikke nok viden og indsigt til, at kunne konkludere disse ting. Flere af de netværkere der har arbejdet intenst med MLM i en årrække, mangler stadig den ekspertviden det kræver, at kunne fastslå hvornår der er tale om et reelt MLM firma eller et svindelforetagende. - Hvordan kan du med din begrænsede viden slå disse ting fast, hvor deres viden kommer til kort? - Det virker igen ikke særlig intelligent.
Du synes at Agel og RFP kommer med nogle "salgsargumenter" som ikke virker realistiske. - Men bare fordi at DU som udgangspunkt ikke kan forestille dig hvordan dette kan lade sig gøre; Jamen så er det sgu da ikke ens betydende med, at andre IKKE kan og ikke ens betydende med, at der overhovedet er tale om svindel.
Men hvordan fastslår man disse ting helt konkret??? Ja det gør man altså ikke ved at anklage folk - det gør man da ved at sætte dem til at redegøre for deres udtalelser!!! DU har f.eks. ikke på noget som helst tidspunkt bedt om en redegørelse fra hverken Agel eller RFP og ergo aner du ikke en fis om hvad det drejer sig om. Seriøsiteten i DINE udtalelser er derfor derefter. Hvad angår deres udtalelser, så står det på deres regning.
Derudover så kan du godt droppe dit "low blow" lige med det samme.
At DU vil bruge Amino til at debattere og promovere dig selv og din forretning er helt fint.
At JEG vil bruge Amino på at debattere og i øvrigt ikke har noget ønske om andet end det - er MIN sag. - Hvis du vil rette skidtspark imod min anonymitet, så ret et spark imod alle der har samme incitament.
Men bortset fra det, så er der flere på Amino som kender mig. Jeg har skrevet PB med flere herinde fra og så opgiver jeg som udgangspunkt gerne mit navn og andet.
Så skal jeg nu til at beklage, at jeg ikke forsøger at kapitalisere fra Amino?
Jeg kan godt acceptere at MLM tråden er en åben debat. Men kommer du ind som kritiker og du ikke har styr på dine kritikpunkter; så risikerer du at få nogle litterære prygel med på vejen. - Ligesom os pro-MLM må acceptere de prygel vi får. Jeg kan godt acceptere dette! Kan du - eller er det kun sjovt når det er DIG der langer ud efter folk?