Dato: 28-09-2006 12:27:57
Forfatter: James
Hej Christian Foged
Nu har jeg læst flere af dine indlæg/kritik på MLM siden. - Indtil videre har jeg holdt min mund, men nu spørger jeg direkte...
Hvad laver du egentlig i det hele taget på MLM delen af Amino?
Jeg har desværre kun set dig kritisere, kritisere og atter kritisere... hvad jeg ikke har set noget af er; hvad det egentlig er du underbygger din kritik med!?
Det generer mig ikke, at du er kritisk overfor MLM. Men det forekommer mig ikke særligt 'intelligent', at man fuldstændigt ukritisk vælger at hagle den ene mulighed ned efter den anden. Du har jo tydeligvis ikke noget kendskab til branchen og skulle måske læse mere end du skriver på lige præcis dette område. - Du er vel ikke bange for at lære mere og i så fald; så er du jo kun
aktiv i MLM delen for at genere de øvrige brugere. - Igen forekommer dette mig ikke særlig intelligent.
Er det på nogen måde muligt, at slå bare nogle af dine barrierere ned og få dig til den erkendelse, at du nok ikke underbygger din kritik med andet, end et forudanet indtryk af hvad branchen drejer sig om? Men KAN du underbygge din kritik... jamen så kom i gang, så man rent faktisk bliver klogere på at læse det.
Bortset fra dette, så er der ikke meget rimelighed at hente fra kritikerne hvad angår denne slags (salgs)indlæg.
Hvis man skriver for lidt, så anklages man for ikke at være fyldestgørende nok og derfor hemmelighedsfuld og fuld af svindel. Hvis man derimod skriver et grundigt og fyldestgørende indlæg, så anklages man for at skrive ALT for meget. - Uanset hvilken approach der vælges, så står deligationen af kritikere klar til at nedgøre det - hvadend det måtte være.
Det morsomme er, at det er nogle af de mest anti-MLM brugere på Amino, som ønsker at bestemme vejen som MLM debatten skal tage. - Men MLM delen på Amino er jo SÅ TYDELIGVIS ikke beregnet på jer - og da slet ikke i rollen som uofficielle moderatorer.
Det forekommer mig ikke særlig intelligent; ligesom jeg vil vove den påstand, at størstedelen af Amino´s brugere nok ikke går ind under betegnelsen, som værende direkte intelligente. Men ikke dermed sagt at folk er dumme.
Så hvad med at levere noget mere konkret og relevant kritik i stedet for? Hvis man ikke bliver klogere af 'svaret', så er det nok fordi spørgsmålet ikke åbner op for intelligente svar.