Jakodan. Hvem skal stille sig til dommer om kritik er konstruktivt? Jeg tror det er en meget subjektiv vurdering. Og selvfølgelig kan man have en mening om det selvom man ikke kender firmaet, dets samarbejdspartnere, betingelser m.m. Det hedder fordomme. Der er ligeledes folk der fraråder brugen af mit firma udfra sådanne fordomme - mit firma falder i visse gamle rotter indenfor branchen pr. automatik i skralde-kategorien, og jeg får naturligvis ikke en fod til jorden for at få revideret deres opfattelser - sådan er det bare. Debatten får heller aldrig lov at køre så langt ud at vi når til sagens kerne og finder ud af hvor vores uenighed egentlig ligger. Hvis størstedelen af læserne ikke opfatter Lanthers kritik som saglig/konstruktiv, så vil de hurtigt holde op med at tage fremtidige indlæg seriøst - jeg tror der er mange der har svært ved det allerede, - og jeg siger ikke at det er fordi hans argumenter er dårlige eller han ikke er konstruktiv - måske gør han sig bare ikke umage nok.
Selvfølgelig kan Lanther være på en helt tredje mission - det kan være han er i transportbranchen, konkurrerer med GLS og gennem dårlig debat-stil forsøger at ødelægge GLS' ry (hvis man kan tale om ry). I så fald er det ekstremt snedigt, for han kan virkelig skabe ravage for GLS uden at de kan røre ham - man kan jo ikke tiltales for at tale for godt om et firma :D
Uanset hvad, så håber jeg selvfølgelig han ved hvad han laver, og så håber jeg at han vil fortsætte med at skrive hvad han har lyst til så længe det ikke hedder pokker og fanden, og så længe det ikke bliver personligt. |
Jørgen Olsen:Uanset hvad, så håber jeg selvfølgelig han ved hvad han laver, og så håber jeg at han vil fortsætte med at skrive hvad han har lyst til så længe det ikke hedder pokker og fanden, og så længe det ikke bliver personligt.
Selvfølgelig ved jeg hvad jeg laver og debatterer kun udfra min egen viden.
Kunne ikke drømme om at fortælle dig, hvordan du skulle lede din virksomhed eller hvilke produkter du skulle sælge, for det ved jeg ikke en dyt om.
Transport og handelsområder har jeg egen erfaring gennem 30 år, så noget har jeg lært gennem tiderne.
Er stadig meget aktiv som selvstændig og giver gerne ud af min viden, uden at være personlig.
Råber vagt i gevær, når nogen påstår noget, de ikke kan honorere på fornuftig vis og bruger logikken som hjælpemiddel.
mvh