Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og god landsdækkende fragt !!!!

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Egebjerg:

Jeg har nu også snakket med dem. De virker meget fornuftige og der kan jo ikke ske noget ved at prøve dem.

Ved privat levering hvor folk ikke er hjemme, så skal kunden ringe til dem og aftale et nyt tidspunkt. Dette sker uden ekstra beregning

Selvfølgelig kan man være meget fornuftig, men dertil at kunne tilbyde biligere godsleveringer fra Gedser til Skagen for næsten ingen penge og så samtidig yde ekstra service med ekstraudkørsel holder ikke i længden.

Men det er da tilladt at lade det komme an på en prøve..

mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Jørgen Olsen:
Det er virkelig dårlig stil at hagle en konkurrent ned på den måde, uden at vide noget som helst om firmaet..

Jørgen, nu skal man forholde sig til de fakta man kan fremskaffe her på nettet og det ved du absolut også godt.

Deres hjemmeside fortæller ikke ret meget og derfor kan man kun vurdere udfra det man kan se.

Kan du se mere eller kunne du tænke dig, om de kan løfte en landsdækkende opgave!

Nej, det kan du ikke, men det er absolut ikke en kritik af personer der forsøger at gøre noget landsdækkende, men Danmark er ikke så lille som mange tror.

og døgnet har kun 24 timer.

mvh

De er da fuldstændigt bedøvende..
Den der startede tråden var ikke ude efter en debat omkring, hvorvidt du tror, de kan klare sig landsdækkende eller ej.
Personen ville bare fortælle, at de har haft en god oplevelse med firmaet - og så kan du skisme ikke være bekendt at ødelægge tråden med alle mulige væverier!

Jeg synes, du skulle overveje, at holde med at altid kun at skrive kritiske indlæg, så snart nogen nævner ordet fragt - Du hagler altid alle andre ned i end gls.. For mig at se, som potentiel kunde, skader du faktisk mere gls end du gavner - Man får ikke ret meget tiltro til folk, der kun har negativt at sige.

Kunne du ikke lave en blog i stedet eller indlæg, hvor du fortæller om alle de ting du ved om forsendelse - for du må da have en masse viden, vi andre kan trække på.. Fx. i forhold til hvem der er gode til volumepakker, hvordan reglerne er i forhold til forsikring af pakker, hvordan reglerne er i forhold til hvem der har ansvaret når man stiller pakken uden kvittering osv.osv. Der må da være en hel masse POSITIVT at fortælle ?!
Det kunne faktisk være spændende læsning!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:54

Jakodan:

LANTHER:

Jørgen Olsen:
Det er virkelig dårlig stil at hagle en konkurrent ned på den måde, uden at vide noget som helst om firmaet..

Jørgen, nu skal man forholde sig til de fakta man kan fremskaffe her på nettet og det ved du absolut også godt.

Deres hjemmeside fortæller ikke ret meget og derfor kan man kun vurdere udfra det man kan se.

Kan du se mere eller kunne du tænke dig, om de kan løfte en landsdækkende opgave!

Nej, det kan du ikke, men det er absolut ikke en kritik af personer der forsøger at gøre noget landsdækkende, men Danmark er ikke så lille som mange tror.

og døgnet har kun 24 timer.

mvh

De er da fuldstændigt bedøvende..
Den der startede tråden var ikke ude efter en debat omkring, hvorvidt du tror, de kan klare sig landsdækkende eller ej.
Personen ville bare fortælle, at de har haft en god oplevelse med firmaet - og så kan du skisme ikke være bekendt at ødelægge tråden med alle mulige væverier!

Jeg synes, du skulle overveje, at holde med at altid kun at skrive kritiske indlæg, så snart nogen nævner ordet fragt - Du hagler altid alle andre ned i end gls.. For mig at se, som potentiel kunde, skader du faktisk mere gls end du gavner - Man får ikke ret meget tiltro til folk, der kun har negativt at sige.

Kunne du ikke lave en blog i stedet eller indlæg, hvor du fortæller om alle de ting du ved om forsendelse - for du må da have en masse viden, vi andre kan trække på.. Fx. i forhold til hvem der er gode til volumepakker, hvordan reglerne er i forhold til forsikring af pakker, hvordan reglerne er i forhold til hvem der har ansvaret når man stiller pakken uden kvittering osv.osv. Der må da være en hel masse POSITIVT at fortælle ?!
Det kunne faktisk være spændende læsning!

Jeg har lige kontaktet dem med henblik på samarbejde - og jeg synes det lyder meget fornuftigt.

Mine kunder kan spare 10kr på en 0-1kg pakke hvis de vælger AB transport - til gengæld har de ikke den service at kunne hente på det lokale posthus hvis de ikke er hjemme når varen forsøges leveret. Det er måske attraktivt for nogen at spare de 10kr - mon ikke ! :-) Og kommer vi op i mere vægt er rabatten ifht postdk endnu større.

Jeg krydser så fingre for at de ikke stjæler mine pakker ligesom gls gjorde.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 19:33

Hej Jørgen,

Hvor mange pakker sender du da pr. dag?

20-50?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34

LANTHER:

Hvordan kan du sidde og snakke alle ned, når det firma du repræsentere har DKs mest elendige service? Min søster har lige mistet pakke nummer 5 i DK hos GLS på 2½ mdr...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 09:42

E.W.D Distribution:

Hej Jørgen,

Hvor mange pakker sender du da pr. dag?

20-50?

Hejsa.

Nej, jeg vil i tro at vi i snit har 10-12 stykker, men der er da dage med 20 eller mere.

VH Jørgen Olsen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:05

Jakodan:

En debat skal indeholde konstruktiv kritik, godt eller skidt.

Vi kan da ikke bare klappe hinanden på skulderen, rose hinanden op i skyerne, og så forvente at hverdagen er rosenrød.

Begge ben skal stå på jorden og alle skal fortælle hvad de mener, uanset om man kan lide det eller ej.

mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:28

LANTHER:

Jakodan:

Vi kan da ikke bare klappe hinanden på skulderen, rose hinanden op i skyerne, og så forvente at hverdagen er rosenrød.

Begge ben skal stå på jorden og alle skal fortælle hvad de mener, uanset om man kan lide det eller ej.

mvh

Præcis - og min pointe er netop, at det ikke altid er konstruktiv kritik, du giver - det er bare kritik!
Og i det her tilfælde kan jeg slet ikke forstå, at du overhovedet har en mening om det, hvis du slet ikke kender firmaet, ved hvem deres samarbejdspartnerer er, deres handelsbetingelser osv.?!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

LANTHER:

Jakodan:

mvh

Yes Lanther - så fandt vi noget vi kunne enes om !

Kritik er ilde set herinde på amino, konstruktiv eller ej - her ligger det i luften at kun skulderklap er tilladt.

Jeg tror vi kunne tilføre meget værdi til amino ved at tillade skepsis - men det er nu engang Martin Thorborgs forum, og han har valgt at køre lyserød-sky-stilen.

Min teori er at det er mægtig konstruktivt at "svine hinanden til", hvis man kan gøre det i et pænt sprog.

Det vil altså sige at vi ikke kan mødes frit og være ærlige, fordi vores ærlighed støder hinanden - uhahadada siger jeg bare - tænk hvis nogen blev stødt - op med hovedet og kom igen :)

Jeg synes det kunne være meget rart hvis man i en tilbuds-tråd kunne skrive: "hej firma - jeg tror du sælger noget lort, fordi..." - og så kunne firmaet skrive "hej person - jeg forstår godt din problemstilling, men blah blah" - når man annoncerer sit tilbud i et forum må man da forvente tovejskommunikation - og denne aktivitet bringer øget opmærksomhed på tilbudet i form af "opninger" i debatlisten hver gang der kommer et nyt indlæg.

Og så synes jeg ikke det er problematisk at Lanther kun er kritisk indenfor fragtområdet - jeg er også kun kritisk mht de ting jeg har beskæftiget mig med - du kan da ikke forvente han går ind i en seo- eller programmeringstråd og stiller sig kritisk hvis han ikke aner noget om det. Lanther ved noget om fragt og han har et budskab han gerne vil ud med.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:44

Jørgen Olsen:
Og så synes jeg ikke det er problematisk at Lanther kun er kritisk indenfor fragtområdet - jeg er også kun kritisk mht de ting jeg har beskæftiget mig med - du kan da ikke forvente han går ind i en seo- eller programmeringstråd og stiller sig kritisk hvis han ikke aner noget om det. Lanther ved noget om fragt og han har et budskab han gerne vil ud med

Vi kan da godt være enige i, at du og mange andre forstår budskabet og at vi begge er fagmænd indenfor hvert vores område og at vi begge kan råbe vagt i gevær, når noget syntes helt galt i forhold til vor viden.

mvh

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)