Hej
Vi fik samme email her til formiddag - nemlig at AB Transport nu leverer i hele landet (brofaste ø'er) Hidtil har de kun kørt på Sjælland.
Hvordan de gør det - det er jeg egentligt ret ligeglad med. Jeg ved dog at de har været bedre end DSV til at levere vores pakker her på Sjælland. Der er ingen skjulte omkostninger som variabelt olietillæg, tillæg for privatleveringer, tillæg for ventetid, tillæg for sen levering etc. Og så er de billige.
Jeg har kun godt at sige om AB-transport.OG det er som kunde jeg siger dette.
Det er lidt unfair af trådstarter får denne respons. Det eneste han gør er at anbefale en god samarbejdspartner, som han har været godt tilfreds med. Måske er hans samarbejdspartner ikke dit foretrukne valg. Fair nok - men trådstarter skal da alligevel have lidt credit for at komme med sin anbefaling.
Det er vel trods alt det Amino handler om? At vi hjælper hinanden? Derved ikke sagt at man ikke skal forholde sig kritisk til gode tilbud etc., men en videre dialog, og svar på spørgsmål omkring div. faktorer der skaber nervøsitet, dem er man vel bedre tjent med at stille direkte til firmaet??
Her er deres prisliste:
Pakke 0-1 kg. 40,-
Pakke 1-5 kg. 45,-
Pakke Maks. 10 kg. 56,-
Pakke Maks. 15 kg. 66,-
Pakke Maks. 20 kg. 78,-
Pakke Maks. 25 kg. 92,-
Pakke Maks. 30 kg. 115,-
Vi sender store pakker på op til 30kg og her er AB altså 50% billigere end andre.
Om i vil gå videre med tilbuddet, det er jo op til jer. Men jeg synes igen at trådstarter skal have lidt ros for at viderformidle sine gode erfaringer. Der er jo trods alt mage tråde herinde hvor der efterlyses billig fragt.
Hilsen Morten