Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og god landsdækkende fragt !!!!

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe her i foråret brugte jeg et landsdækkende firma med en enkelt chauffør - det gik faktisk meget godt - indtil de lukkede :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:09

Hej alle

Jamen selv tak !!

Jeg er blot almindelig kunde hos AB , og giver deres kontaktoplysninger videre , samt informerer om at jeg sparer rigtig meget iforhold til andre fragtmænd og P.D.

Så er det da op til jer - hver enkelt, om i har lyst til at kontakte dem for at høre tilbud på jeres konkrete behov.

Men det er måske for besværligt ???

mvh

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:12

Jesper Laugesen:
Men det er måske for besværligt ???

Det er ikke for besværligt, men det er for risikabelt - vi skal have lidt mere tryghed.

Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men jeg sælger it-udstyr og nogle pakker er mange tusinde kroner værd - det er altså ekstremt vigtigt for mig at være på den sikre side da bare det at miste en enkelt pakke er en katastrofe.

Postdanmark er "kun" 20% dyrere for mit vedkommende.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:16

Hehe, tjaa det er jo så der at jeg er rimelig ligegladBig Smile Jeg ved blot at vi har brugt dem her i firmaet i et år og det har været fleksibelt samt pålideligt firma. Jeg gider ikke at presse noget på nogen men det kan jo være at der er nogle der vil finde det attraktivt? Giv dem et kald og hør hvad han kan tilbyde eller lade være, det er jo op til det enkelte firma. Men vi er i et forum til at hjælpe andre iværksættere, så er det vi prøverStick out tongue

Mvh

Karsten

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:18

Hej Jørgen

Netop derfor siger jeg at folk selv kan kontakte dem hvis det har interesse. Alle har vi jo forskellige behov. Så der er mange overvejelser udover prisen.

Indlægget var ment som en hjælp til andre, som så kunne bruge det eller ej.

Alligevel mener flere så at jeg skal stille op med alle mulige opl. , istedet for selv at fatte telefonen - hvor svært kan det være.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:21

Tjek! alle har deres behov og foretrukne leverandører, men det er rart at illuminere andre omkring deres egen viden.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 15:28

Jørgen Olsen:

Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men jeg sælger it-udstyr og nogle pakker er mange tusinde kroner værd - det er altså ekstremt vigtigt for mig at være på den sikre side da bare det at miste en enkelt pakke er en katastrofe.

Hvorfor forsikre du ikke bare dine pakker ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:58

Hej

Vi fik samme email her til formiddag - nemlig at AB Transport nu leverer i hele landet (brofaste ø'er) Hidtil har de kun kørt på Sjælland.

Hvordan de gør det - det er jeg egentligt ret ligeglad med. Jeg ved dog at de har været bedre end DSV til at levere vores pakker her på Sjælland. Der er ingen skjulte omkostninger som variabelt olietillæg, tillæg for privatleveringer, tillæg for ventetid, tillæg for sen levering etc. Og så er de billige.

Jeg har kun godt at sige om AB-transport.OG det er som kunde jeg siger dette.

Det er lidt unfair af trådstarter får denne respons. Det eneste han gør er at anbefale en god samarbejdspartner, som han har været godt tilfreds med. Måske er hans samarbejdspartner ikke dit foretrukne valg. Fair nok - men trådstarter skal da alligevel have lidt credit for at komme med sin anbefaling.

Det er vel trods alt det Amino handler om? At vi hjælper hinanden? Derved ikke sagt at man ikke skal forholde sig kritisk til gode tilbud etc., men en videre dialog, og svar på spørgsmål omkring div. faktorer der skaber nervøsitet, dem er man vel bedre tjent med at stille direkte til firmaet??

Her er deres prisliste:

Pakke 0-1 kg. 40,-

Pakke 1-5 kg. 45,-

Pakke Maks. 10 kg. 56,-

Pakke Maks. 15 kg. 66,-

Pakke Maks. 20 kg. 78,-

Pakke Maks. 25 kg. 92,-

Pakke Maks. 30 kg. 115,-

Vi sender store pakker på op til 30kg og her er AB altså 50% billigere end andre.

Om i vil gå videre med tilbuddet, det er jo op til jer. Men jeg synes igen at trådstarter skal have lidt ros for at viderformidle sine gode erfaringer. Der er jo trods alt mage tråde herinde hvor der efterlyses billig fragt.

Hilsen Morten

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:15

Det er jo flot at gå ud til hele Danmark med de meget lave priser, men nogen skal jo tabe på denne transport, mens andre jubler over de sparede kroner.

Flot hvis man kan klare opgaven til disse priser, så det må komme an på en prøve og respons her på Amino.

Det er bare svært at se komikken, når man skal benytte andre aktører der er meget dyrere,, som i skriver end AB Transport

Men vi får se, alle kan prøve lykken om man vil og tør.

mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:00

LANTHER:

Det er jo flot at gå ud til hele Danmark med de meget lave priser, men nogen skal jo tabe på denne transport, mens andre jubler over de sparede kroner.

Flot hvis man kan klare opgaven til disse priser, så det må komme an på en prøve og respons her på Amino.

Det er bare svært at se komikken, når man skal benytte andre aktører der er meget dyrere,, som i skriver end AB Transport

Men vi får se, alle kan prøve lykken om man vil og tør.

mvh

Det er virkelig dårlig stil at hagle en konkurrent ned på den måde, uden at vide noget som helst om firmaet..

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)