Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og god landsdækkende fragt !!!!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hvis DHL ønsker at servicere forretninger der sender til private en dag, vil jeg gerne høre om det - men det vil de ikke - der er kun GLS som alternativ - og de koster det samme som ab-transport - og så gider de ikke engang bringe varerne ud - de kan tilbyde dig landsdækkende levering til en pakkeshop for 40kr. ab transport kan tilbyde landsdækkende transport dør til dør for 40kr.

Så ab-transport er nok danmarks bedste tilbud på transport til webshopejere der sender til private lige nu. Nu er det bare at finde ud af om de holder hvad de lover - det bliver spændende.

Jørgen, var det ikke lige noget med at have begge ben på jorden og tænke tankerne videre..

AB Transport er bedre til landsdækkende leveringer og kun til 40 kr. direkte ved kundens dør og hvis ikke de er hjemme, kommer vi da bare igen en gang til.??

Hvem samarbejder de med ??

Hvor mange depoter har de i hele Danmark ??

Hvor mange biler råder de over i hele Danmark ??

Hvorfor dækker de ikke de ganske mange danske øer som har stort behov for netshop og leveringer herfra ??

Har de overhovedet dokumentationen i orden udover tankerne ??

Sådan kan man spørge videre og mange andre ville nok også gerne have flere oplysninger.

Bedre information fra Ab Transport på deres hjemmeside ville gavne dem selv utroligt meget.

Aftaler via mail eller telefon er ikke bindende, så man kunne lokke med billigere priser, så sidenhen slække på service og sætte priserne op.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 10:05

Jakodan:

Ps. Lanther: Det var faktisk alvorligt ment - kunne du ikke skrive nogen indlæg/blog eller lign. om alle de fragtting vi andre ikke kender til, men kunne drage nytte af at vide? Stort set alle her ind ehar vel brug for at sende pakker, og det kunne være fedt med en "fragtmandsguide", hvordan beregner man rumfang, hvordan sender man billigst til udlandet, hvem kan håndtere volumepakker, hvordan er forsikringsreglerne osv.

Det er jo ikke meningen med Amino, at man skal forvises til en anden blog eller andre steder, fordi man fortæller de tanker mange shopejere ikke tænker på.

Jeg kan da også finde 5 biler og lokke med 40 kr. pr. pakke leveret til døren i hele Danmark, men hvem hopper på den galaj.

Kan man bruge en regnemaskine, ender transporten med en konkurs hurtigt.

Vil man være landsdækkende, yde super service til ingen penge, bør man mindst kunne dokumentere, at man kan løfte denne opgave.

mvh

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:16

lanther:

Aftaler via mail eller telefon er ikke bindende, så man kunne lokke med billigere priser, så sidenhen slække på service og sætte priserne op.

Hvornår søren er vi begyndt at have et krav om form på aftaler i Danmark?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:43

Kære Lanther

Du bliver da mere og mere patetisk at høre på.

Du har en lang række spg. - fint så kontakt AB hvis du vil vide mere, det var hvad jeg opfordrede til i første indlæg, da jeg igennem 6 måneder har været super tilfreds med dem.

Hvis folk ønsker et samarbejde er det da helt naturligt at tage en indledende kontakt, og efterfølgende møde for at se om kemi/betingelser osv. passer, istedet hænger du dig i om samtlige informationer forefindes på hjemmesiden.

Det er absolut fint med konstruktiv kritik - men det har du på ingen måde bidraget med.

Du strør om dig med mistænkeliggørelse og nedgørelse af et firma du ikke kender, og åbenbart ikke gider checke.

Latterlige påstande omkring aftaleret i Danmark - noget som du tydeligvis heller ved noget om ?

Jeg ved ikke hvad din agenda er - udover at være negativ og nedladende, så kunne du ikke holde dine tåbeligheder for dig selv - til du har noget konkret at komme med ?

mvh

jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:20

LANTHER:

Jakodan:

Ps. Lanther: Det var faktisk alvorligt ment - kunne du ikke skrive nogen indlæg/blog eller lign. om alle de fragtting vi andre ikke kender til, men kunne drage nytte af at vide? Stort set alle her ind ehar vel brug for at sende pakker, og det kunne være fedt med en "fragtmandsguide", hvordan beregner man rumfang, hvordan sender man billigst til udlandet, hvem kan håndtere volumepakker, hvordan er forsikringsreglerne osv.

Det er jo ikke meningen med Amino, at man skal forvises til en anden blog eller andre steder, fordi man fortæller de tanker mange shopejere ikke tænker på.

Læs lige hvad der står - jeg siger ikke, at du skal holde op med at kommentere indlæg og forevises til andre steder.. Jeg spurgte bare pænt, om du ikke yderligere kunne skrive noget om det, fx en blog eller et indlæg, da det er noget vi alle her inde har brug for. Jeg synes, det kunne være fedt at få noget mere baggrundsviden - som du jo vel må have som fragtmand. Du må da kunne fortælle en masse spændende ting om alt det man ikke får afvide af det fragtfirma man bruger, fx i forhold til forsikringregler, ansvar osv. 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:31

Janus Lindau:

Hvornår søren er vi begyndt at have et krav om form på aftaler i Danmark?

Hvad er det så for aftaler mange netshop laver med PostDanmar og GLS og DHL og DPD

jeg spørger bare??

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:32

Jesper Laugesen:

Kære Lanther

Du bliver da mere og mere patetisk at høre på.

Du har en lang række spg. - fint så kontakt AB hvis du vil vide mere, det var hvad jeg opfordrede til i første indlæg, da jeg igennem 6 måneder har været super tilfreds med dem.

Hvis folk ønsker et samarbejde er det da helt naturligt at tage en indledende kontakt, og efterfølgende møde for at se om kemi/betingelser osv. passer, istedet hænger du dig i om samtlige informationer forefindes på hjemmesiden.

Det er absolut fint med konstruktiv kritik - men det har du på ingen måde bidraget med.

Du strør om dig med mistænkeliggørelse og nedgørelse af et firma du ikke kender, og åbenbart ikke gider checke.

Latterlige påstande omkring aftaleret i Danmark - noget som du tydeligvis heller ved noget om ?

Jeg ved ikke hvad din agenda er - udover at være negativ og nedladende, så kunne du ikke holde dine tåbeligheder for dig selv - til du har noget konkret at komme med ?

mvh

jesper

Mon ikke du skal læse indlæggene en gang til !!

mvh

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:33

igen - vi har ikke et krav i danmark om at aftaler skal være på papir og med underskrifter forneden og med 3 vidner eller hvad ved jeg.

I Danmark er en mundtlig aftale lige så god som den ovenstående, den er sværere at bevise, det er den eneste forskel. 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:36

Jakodan:

LANTHER:

Jakodan:

Læs lige hvad der står - jeg siger ikke, at du skal holde op med at kommentere indlæg og forevises til andre steder.. Jeg spurgte bare pænt, om du ikke yderligere kunne skrive noget om det, fx en blog eller et indlæg, da det er noget vi alle her inde har brug for. Jeg synes, det kunne være fedt at få noget mere baggrundsviden - som du jo vel må have som fragtmand. Du må da kunne fortælle en masse spændende ting om alt det man ikke får afvide af det fragtfirma man bruger, fx i forhold til forsikringregler, ansvar osv. 

Jeg anede godt nok jeg fik vendt den lidt forkert, men det ville være for omstændeligt at lave en håndbog om samtlige aktører her på Amino.

Men ellers kunne det være en god ide for dem der har tiden til det.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:40

Janus Lindau:

igen - vi har ikke et krav i danmark om at aftaler skal være på papir og med underskrifter forneden og med 3 vidner eller hvad ved jeg.

I Danmark er en mundtlig aftale lige så god som den ovenstående, den er sværere at bevise, det er den eneste forskel. 

Den går ikke, for kommer det til juridiske tvister, vil man spørge igen og igen, hvor står det skrevet !!

Mundtlige aftaler kan være bindende, men svære at bevise i en ret.

Vil du afleverer  200 pakker til en vognmand du ikke har lavet en aftale med ??

Hvis han ikke kører pakkerne ud eller afregner efterkravspakkerne med dig, hva´så??

Tør du det ??

mvh

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)