Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik der FreeWay i den...

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Jeg kommer da til at savne min signatur, men ønsker ikke at betale for at få en signatur her på siden.. De andre "goder" kommer jeg ikke til at bruge så hopper fortsat på den gratis version ;-)

OBS: bliver amino mere stabil vil jeg overveje den betalte service.

(køber kun en bil der virker, og ikke en der skal bygges op)

Mikkel

Hej Mikkel

Vi har brugt en mindre formue på nye servere og folk der hjalp os med at gøre Amino hurtigere og mere stabil.
Jeg oplever nu selv Amino som begge dele og jeg logger endda på fra USA.
Så hvad er det du ikke mener er stabilt?

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:00

Janus Lindau:

mit virker heller ikke, jeg prøver at gøre denne tekst til min signatur:

<p>Janus J Lindau<br /><a target="_blank" href="http://www.Promotion-print.dk">Kuglepenne, keyhangers, lighters og meget mere</a></p>

den er 2 linjer, 133 tegn og har 1 link.

Så skulle den virke.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:13

Hej Anders

Det kan jeg bestemt ikke give dig ret i, fordi

1. Der er ingen der tvinger dig til at købe E-Pusher, så synes du det er for dyrt, så lad vær med at købe produktet.

2. Det er korrekt at det hovedsageligt er brugerne, som bruger Amino, Men de skal jo bruge en platform, og det er altså ikke gratis at drive sådan en.

Alligevel klarer thorborg dette med reklamer, og gør det dermed gratis for dig. Alternativ, kan du jo SELV VÆLGE, om du ønsker at købe plus, og dermed få nogle fordele.

Derfor kan jeg slet ikke give dig ret.....

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Jesper G:

Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?

I bliver sat på hjul og stejle og dertil kølhalet ;-)
Nej, vi sletter i al frefsommelighed signaturen og så må man bare lave sig en ny.

Dbh Martin

Det er simpelt hen for ringe at I beder os ændre vores signatur og derefter opstiller nogle betingelser som jeres eget system ikke kan håndtere.

Min signatur (den jeg forsøger at gemme) indeholder IKKE over 200 tegn, ej heller i HTML-visning og der er kun 1 link og 1 linie. Alligevel kan jeg ikke gemme signaturen.

Det er faktisk første gang Amino har pisset mig af. Men det har man den her gang. Vil man ulejlige mig med en mail, der fortæller at en signatur jeg har oprettet i sin tid efter daværende gældende regler, pludselig skal ændres, for at give betalende medlemmer en fordel, så må man i det mindste ulejlige sig med at sørge for at systemet virker.

Det pisser mig af at jeg har brugt 20 minutter på at prøve at være en flink fyr, der ikke bryder reglerne og derfor vil ændre min signatur.. og så kan man ikke få lov til det alligevel....

Tommelfinger nedaf herfra.... ikke fordi I tager et gode fra os som vi havde, men pga. jeres system slet ikke virker som man burde/kunne forvente, når man vil rette signaturen. Så må I altså vente med at sende den mail indtil jeres system virker som det skal.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:59

Rene G:

Martin Thorborg:

Jesper G:

Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?

I bliver sat på hjul og stejle og dertil kølhalet ;-)
Nej, vi sletter i al frefsommelighed signaturen og så må man bare lave sig en ny.

Dbh Martin

Det er simpelt hen for ringe at I beder os ændre vores signatur og derefter opstiller nogle betingelser som jeres eget system ikke kan håndtere.

Min signatur (den jeg forsøger at gemme) indeholder IKKE over 200 tegn, ej heller i HTML-visning og der er kun 1 link og 1 linie. Alligevel kan jeg ikke gemme signaturen.

Det er faktisk første gang Amino har pisset mig af. Men det har man den her gang. Vil man ulejlige mig med en mail, der fortæller at en signatur jeg har oprettet i sin tid efter daværende gældende regler, pludselig skal ændres, for at give betalende medlemmer en fordel, så må man i det mindste ulejlige sig med at sørge for at systemet virker.

Det pisser mig af at jeg har brugt 20 minutter på at prøve at være en flink fyr, der ikke bryder reglerne og derfor vil ændre min signatur.. og så kan man ikke få lov til det alligevel....

Tommelfinger nedaf herfra.... ikke fordi I tager et gode fra os som vi havde, men pga. jeres system slet ikke virker som man burde/kunne forvente, når man vil rette signaturen. Så må I altså vente med at sende den mail indtil jeres system virker som det skal.

Hej Rene.

Beklager at du har haft problemer med din signatur. Send mig en mail på jacob@amino.dk med den signatur der volder dig problemer, så skal jeg kigge på det. Det problem der typisk har været er:

1. Folk har mere end 200 tegn - husk at både HTML og mellemrum tæller med.

2. Der har overset at der har været et fed, kurisv o.l tags.

3. Der har været mere end ét link.

Men send mig din signatur, så kigger jeg på det.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:02

testRohde:

Hej Rene.

Beklager at du har haft problemer med din signatur. Send mig en mail på jacob@amino.dk med den signatur der volder dig problemer, så skal jeg kigge på det. Det problem der typisk har været er:

Er sendt på email

174 tegn inkl mellemrum, 1 linie, 1 link

Men bliver systemet rettet til, så det reelt accepterer 200 tegn?

Så jeg kan ændre min signatur en anden gang uden at skulle ulejlige dig?

EDIT: Jeg forkortede signaturen, så det reelle antal tegn er mindre end 174

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:17

Rene G:

testRohde:

Hej Rene.

Er sendt på email

174 tegn inkl mellemrum, 1 linie, 1 link

Men bliver systemet rettet til, så det reelt accepterer 200 tegn?

Så jeg kan ændre min signatur en anden gang uden at skulle ulejlige dig?

EDIT: Jeg forkortede signaturen, så det reelle antal tegn er mindre end 174

Hej Rene

Systemet kan reelt acceptere 200 tegn, og det er inkl. mellemrum og HTML tegn.

Jeg har uden problemer gemt din signatur, og jeg skal ikke kunne sige hvorfor du oplevede problemer. Indsatte du den ved at klikke på "HTML"-knappen i editoren? For hvis ikke kan det være derfor (dvs. at du reelt lavede HTML der kodede for HTML og så kan det jo snildt eksplodere).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:23

Jeg smed det direkte ind i popup'en til HTML-kildekode. Jeg mener bestemt jeg gjorde det lige efter bogen... men det er da før set at jeg har taget fejl Big Smile men jeg tror ikke jeg gjorde det forkert i denne sammenhæng...

EDIT - den nye signatur kan jeg godt gemme. Om systemet så går galt i byen, hvis man én gang under GEM har lavet en for lang tekst, skal jeg ikke kunne sige.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:25

Jeg undres... Hvis man ikke kan se fordelen i at betale for noget, hvordan kan man så få øje på ulempen ved ikke at få det gratis?? Altså jeg forstår da godt at det kan være ærgerligt, men så'n ... ligefrem mavesur-ærgerligt? Indifferent

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)