Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?
I bliver sat på hjul og stejle og dertil kølhalet ;-)
Nej, vi sletter i al frefsommelighed signaturen og så må man bare lave sig en ny.
Dbh Martin
Det er simpelt hen for ringe at I beder os ændre vores signatur og derefter opstiller nogle betingelser som jeres eget system ikke kan håndtere.
Min signatur (den jeg forsøger at gemme) indeholder IKKE over 200 tegn, ej heller i HTML-visning og der er kun 1 link og 1 linie. Alligevel kan jeg ikke gemme signaturen.
Det er faktisk første gang Amino har pisset mig af. Men det har man den her gang. Vil man ulejlige mig med en mail, der fortæller at en signatur jeg har oprettet i sin tid efter daværende gældende regler, pludselig skal ændres, for at give betalende medlemmer en fordel, så må man i det mindste ulejlige sig med at sørge for at systemet virker.
Det pisser mig af at jeg har brugt 20 minutter på at prøve at være en flink fyr, der ikke bryder reglerne og derfor vil ændre min signatur.. og så kan man ikke få lov til det alligevel....
Tommelfinger nedaf herfra.... ikke fordi I tager et gode fra os som vi havde, men pga. jeres system slet ikke virker som man burde/kunne forvente, når man vil rette signaturen. Så må I altså vente med at sende den mail indtil jeres system virker som det skal.