Hej, Jeg er stadig igang med at lave siden, men vil gerne høre hvad i synes om den lige pt :) Mvh. Sinan Koca |
Hej Simon
Jeg får en side om domaindirect?
Hej, Jeg er stadig igang med at lave siden, men vil gerne høre hvad i synes om den lige pt :) Mvh. Sinan Koca |
Hej Simon Jeg får en side om domaindirect? |
"Rigtige" link: Sider ser rigtig fin ud, men synes du skal fjerne / ændre teksten i afstemingen og fjerne "Vi har x gæster online" :) |
Hmm det lyder sku underligt, på mig kommer den rigtige side frem ;-) Prøv lige igen? |
Det skal jeg gøre Wolfie. Mange tak for feedback :) |
`Nu kom den også :). Synes at siden er lang, det irritere mig at jeg skal til at rulle ned for at se indhold, vel og mærket selvom jeg sidder ved en 21" skærm. Derudover så synes jeg det er meget mørkt,
Jeg synes ikke en afstemning passer ind på din side, også ville jeg gerne ønske at få præsenteret det i står for på forsiden, dvs. de blå bokse på profil, og få dem rykket til forsiden også. |
Hmm, tak for din feedback. Men synes nu designet er meget fint. Men ingen feedback er dårlige. Skal se hvad jeg kan gøre for at formindske siden lidt :) |
Designet er meget fint, det er slet ikke det, synes bare den bliver meget lang. |
tror du har lavet den i/til firefox, prøv at se den i explorer, ikke et kønt syn
|
Nej jeg bruger Explorer 8¨og ingen problemer der :) |