Hej Boysen, |
Hej Boysen,
Min stemme har du også fået. Indenfor webshop syntes jeg i hvert fald at du er meget modig.
Venligst
Per Aaskov Knudsen
Hej Boysen, |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Boysen, Min stemme har du også fået. Indenfor webshop syntes jeg i hvert fald at du er meget modig. Venligst Per Aaskov Knudsen |
Hej Kenneth Tillykke med nomineringen. Jeg stemmer på dig. Jeg er selv nomineret i kategorien "kvindelige iværksættere", og jeg har den samme Lonnie foran mig, som du har - hun har været hurtigt ude og har fået masser af stemmer i fire kategorier. Men jeg er vedholdende, og hvis alle aminoer stemmer på dig hver dag, skal det nok lykkes. Når I er inde og stemmer på Kenneth, så kik også forbi her: http://www.ivaekst.dk/iprisen/nominated.php?category=kvindelige
|
Hej Anette, Det er hermed gjort. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jamen, du har hermed også fået en stemme fra mig Hilsen Christina
|
Kære Kenneth og Anette I får begge min stemme Personlig savner jeg nogle mere nuanceret konkurrencer i stedet for en "stem på mig" - hvem kender flest de kan få til at stemme på lige netop mig - I ved sikkert godt hvad jeg mener Held og lykke med konkurrencen |
Tak for stemmerne, kik også forbi i morgen. Det tricker jo: Når man først er på listen, er det svært ikke at prøve at vinde også. (Birgit: Du skal helt sikkert indstilles næste år, for du vil da om nogen kunne trække stemmer med alle dine venner på Min-Mave.dk.)
|
Hej Anette Jeg kan sagtens følge dig i at der går sport i det når først man er på listen :) Jeg var nomineret til årets kvindelige iværksætter sidste år, og jeg havde meget blandede følelser over at skulle opfordre andre til at stemme på mig, ikke mindst fordi jeg faktisk har lavet en regel om at de indlæg (stem på mig - indæg) ikke er velkomne inden på Min-mave. Det samme galdt da Min-mave var nomineret til Brugerprisen i år, der vidste jeg heller ikke rigtig hvad jeg skulle gøre ved mig selv, glæden over at se Min-mave lå i top 10 fra start til slut betød næsten mere end tanken om at vinde selve prisen. Det blev jo så også et meget større site som virkelig pushede budskabet ud til deres brugere der endte med at vinde prisen. Jeg er nok bare lidt mærkelig på det område - kan vi ikke bare blive enige om det |
Så har du os fået en stemme |
Ja hun har været hurtigt ude og de eneste kategorier Lonnie ikke ligger først i er "Årets vækst eventyrer" og "årets unge håb" Så kom og saml alle aminoer og stem på både Anette og Kenneth så ikke Lonnie vinder i alle kategorier, det ser jo lidt mærkeligt ud hvis hun vinder alle ikke sandt. twit det ud og hjælp både Anette og Kenneth til at vinde i deres kategorier - for de hjælper rigtig mange herinde og Anette har også hjulpet på det tidligere Morgendagens Heltinder.
Du fik også lige min stemme Anette
Kan I alle have en super dag
Annette |