Jeg har haft PRO medlemskab hos SEOmoz i et års tid nu, og synes absolut det er alle pengene værd. Ubegrænset brug af deres værktøjer, samt at kunne bruge deres Q/A sektion direkte er guld værd.
Jeg har været medlem i godt 18 måneder og er generelt godt tilfreds. Bare deres ebooks er pengene værd i sig selv, ligesom jeg ofte bruger værktøjerne. Men prøv det en måneds tid - jeg mener de har et prøvemedlemskab til en lavere pris?
Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).
... tør jo næsten ikke at være negativ, men jeg synes ikke jeg fik noget ud af mit abonnement så jeg opsagde det ret hurtigt. De artikler der var derinde, opfattede jeg primært som værende "mere af det samme". Værktøjerne fangede heller ikke rigtig min interesse.
Uden at hi-jacke tråden, kunne det da være spændende at høre hvilket værktøj fra siden, som folk anser som værende det bedste.
Jeg syntes ikke at det var pengene værd. Man fik ikke adgang til særlig meget yderligere end hvad man allerede havde, og syntes ikke kvaliteten var god nok. :-)
De fleste af deres værktøjer kan man også finde tilsvarede gratis andre steder på Internettet. Ja, det er da smukt at have i en samlet løsning, men det er jeg godt nok for nærig til at betale ekstra for.