Jorden var ikke flad før i tiden, selv om det var hvad folk lærte og læste (dengang var det dog bøger, i stedet for Blogs tilhørende selvbestaltede SEO eksperter).
Når et domænenavn vurderes udfra en search engine algorithm, så tilskrives domænet en relevans ud fra søgeordet, bogstav for bogstav.
Så med mindre surferen skrev "Mobiltelefon-abonnement" i stedet for "Mobiltelefonabonnement" eller Mobiltelefon abonnement", så vil det domæne med "-" altid være det sekundære valg
Casper Blom:
Kristoffer W Hansen:
Casper Blom:
Det er bedst med bindestreg.
Fx. Mobiltelefon-abonnement.dk er bedre end mobiltelefonabonnement.dk :)
Faktuelt forkert. Det er nøjagtigt det modsatte der er det rigtige svar.
Jeg har altid lært det modsatte. Kan du komme med nogen begrundelse, eller 'er det bare sådan' ?
Jeg har også bare lært at man skal bruge med bindestreg, men synes ikke til mit nye domæne det ville være pænt.. Og så ville jeg gerne herinde hører hvad der er korrekt/forkert.
Det kan du ikke helt bruge, fordi det er klart at rent brugervenlighedsmæssigt er det mere relevant at have det uden "-".
Pladder. Faktum er du får svært ved at finde enterprice level domæner med "-" af de årsager jeg allerede har skrevet flere gange.
Du mangler tilsyneladende den helt fundamentale forståelse af, hvordan en søgemaskine tilskriver værdi og relevans til et domæne ud fra det pågældende søgeord
Det kan du ikke helt bruge, fordi det er klart at rent brugervenlighedsmæssigt er det mere relevant at have det uden "-".
Pladder. Faktum er du får svært ved at finde enterprice level domæner med "-" af de årsager jeg allerede har skrevet flere gange.
Du mangler tilsyneladende den helt fundamentale forståelse af, hvordan en søgemaskine tilskriver værdi og relevans til et domæne ud fra det pågældende søgeord
Jeg har aldrig påstået at jeg har forstået søgemaskinerne, jeg læner mig blot op af eksperternes råd.
Fx. Skriver Mikkel DeMib, 'Jeg anbefaler altid at du bruger bindestreg (-) som ord-separator. Det er ubetinget det tegn, som jeg er erfaret er lettest, at læse for både brugere og søgemaskiner.'
Jeg ved ikke om du har mere erfaring end DeMib, men han plejer nu at have meget godt styr på det med søgemaskinerne :)