Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google bindestreg eller ej ?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, det er affiliate side, dog ikke mobil denne gang ;-)

Men regner med at mine besøgende skal komme forbi en gang og så køber de ikke igen før om et par år.

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:49

Jorden var ikke flad før i tiden, selv om det var hvad folk lærte og læste (dengang var det dog bøger, i stedet for Blogs tilhørende selvbestaltede SEO eksperter).

Når et domænenavn vurderes udfra en search engine algorithm, så tilskrives domænet en relevans ud fra søgeordet, bogstav for bogstav.

Så med mindre surferen skrev "Mobiltelefon-abonnement" i stedet for "Mobiltelefonabonnement" eller Mobiltelefon abonnement", så vil det domæne med "-" altid være det sekundære valg

Casper Blom:

Kristoffer W Hansen:

Casper Blom:

Det er bedst med bindestreg.

Fx. Mobiltelefon-abonnement.dk er bedre end mobiltelefonabonnement.dk :)

Faktuelt forkert. Det er nøjagtigt det modsatte der er det rigtige svar.

Jeg har altid lært det modsatte. Kan du komme med nogen begrundelse, eller 'er det bare sådan' ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:50

Mikkel:

Gælder det også hvis jeg kun skal have besøg af den samme gæst en enkelt gang ?

Ja

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:52

En anden indikator for dig vedrørende med/uden "-" hvis du ikke tror på hvad jeg siger, er de priser domæner bliver handlet til

Sider som http://huntingmoon.com/

Hvor mange domæner med "-" ser du der?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:58

jeg siger skam ikke at jeg ikke tror dig..

Jeg har også bare lært at man skal bruge med bindestreg, men synes ikke til mit nye domæne det ville være pænt.. Og så ville jeg gerne herinde hører hvad der er korrekt/forkert.

Tiderne skifter jo konstant om hvad man skal gøre

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:58

Kristoffer W Hansen:

En anden indikator for dig vedrørende med/uden "-" hvis du ikke tror på hvad jeg siger, er de priser domæner bliver handlet til

Det kan du ikke helt bruge, fordi det er klart at rent brugervenlighedsmæssigt er det mere relevant at have det uden "-".

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:02

Casper Blom:

Kristoffer W Hansen:

Det kan du ikke helt bruge, fordi det er klart at rent brugervenlighedsmæssigt er det mere relevant at have det uden "-".

Pladder. Faktum er du får svært ved at finde enterprice level domæner med "-" af de årsager jeg allerede har skrevet flere gange.  

Du mangler tilsyneladende den helt fundamentale forståelse af, hvordan en søgemaskine tilskriver værdi og relevans til et domæne ud fra det pågældende søgeord

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:07

Jeg ved ikke, skulle man bare købe både med og uden bindestreg så ?..

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:16

Kristoffer W Hansen:

Casper Blom:

Kristoffer W Hansen:

Pladder. Faktum er du får svært ved at finde enterprice level domæner med "-" af de årsager jeg allerede har skrevet flere gange.  

Du mangler tilsyneladende den helt fundamentale forståelse af, hvordan en søgemaskine tilskriver værdi og relevans til et domæne ud fra det pågældende søgeord

Jeg har aldrig påstået at jeg har forstået søgemaskinerne, jeg læner mig blot op af eksperternes råd.

Fx. Skriver Mikkel DeMib, 'Jeg anbefaler altid at du bruger bindestreg (-) som ord-separator. Det er
ubetinget det tegn, som jeg er erfaret er lettest, at læse for både brugere
og søgemaskiner.'

Jeg ved ikke om du har mere erfaring end DeMib, men han plejer nu at have meget godt styr på det med søgemaskinerne :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:18
Side 2 ud af 5 (44 indlæg)