Google bindestreg eller ej ?
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Det kan jeg godt se, men det jeg har skrevet er fra hans bog Seo 2.0, hvilket er en del nyere :) Man må gå udfra at der har han den mest opdaterede viden.
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
18-10-2009 kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvad så med hans egen SEOsupporten? Ville det ikke have været mest oplagt med en bindestreg (-)?
Svar
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Jeg vil altid fortrække at købe begge domæner og så lave en permanent vidrestilling til den med bindestreg.
Hvorfor satse på at google deler navnet rigtigt? Tag f.eks. penisland.net... hvis du ikke har set eksemplet før kan det være svært at vide at det skal deles PenIsland og ikke som PenisLand.
Svar
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Casper, tag et kig her på deMib's blog (godt nok et indlæg fra 2006) Bindestreg eller ej? (læs kommentarene)
Der var du så lidt hurtigere med et link til samme eksempel!
Demib skriver at det ikke er smart med mange bindestreger, men jeg har ikke hørt ham sige at en enkelt bindestreg er noget skidt...
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Hvad så med hans egen SEOsupporten? Ville det ikke have været mest oplagt med en bindestreg (-)?
Hehe, den skal du da tage med DeMib og ikke mig. Men han har også købt seo-supporten.dk :)
Hm. Min konklusion må være:
Hvis vi tænker af hensyn til brugerne (udover PenIsland osv.) så er det mest optimalt uden bindestreg.
Hvis vi tænker af hensyn til søgemaskinerne , så er det mest optimalt med bindestreg.
Det er i hvert fald sådan jeg forstår det.
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
18-10-2009 kl. 13:49
Svar
Ja, men de viderestiller jo til SEOsupporten, altså uden bindestreg(-)
Men jeg ved det ikke, men vi kan jo håbe at en at eksperterne kommer forbi
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
18-10-2009 kl. 13:49
Svar
Eller at købe søgeord.dk ( som desværre aldrig er ledigt )..
Jeg takker for jere tid og svar og tror det ender med jeg køber begge domæner
Mikkel
Svar
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Eller at købe søgeord.dk ( som desværre aldrig er ledigt )..
Du skal jo også passe på at tage et domænenavn der ligger for tæt på andres.. så kan du ende med at få det inddraget igen (så hvis søgeord.dk er optaget er det ikke optimalt og købe søge-ord.dk)
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Ja, men de viderestiller jo til SEOsupporten, altså uden bindestreg(-)
Men jeg ved det ikke, men vi kan jo håbe at en at eksperterne kommer forbi
Jeg håber også at Rosenstand eller DeMib ligger kigger forbi :)
Ja, uanset hvad vil jeg altid råde dig til at købe begge domæner.
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
18-10-2009 kl. 14:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Jeg ved ikke om du har mere erfaring end DeMib, men han plejer nu at have meget godt styr på det med søgemaskinerne :)
Jotak, jeg kender udemærket DePri. Men det er også alt jeg har at sige om ham, ellers truer han mig sikkert bare med sagsanlæg igen
Svar