som overskriften lyder hvad er der af regler for videresalg
fe.x må man købe vare i en webshop og sælge den videre med en indtjening på fe.x 20%?
|
Hej Carsten,
Her er så det helt korte svar.: JA.
Mvh
Lars H.
som overskriften lyder hvad er der af regler for videresalg
fe.x må man købe vare i en webshop og sælge den videre med en indtjening på fe.x 20%?
|
Hej Carsten,
Her er så det helt korte svar.: JA.
Mvh Lars H. |
Det kommer an på hvad det er for en vare - Du må f.eks. IKKE købe billetter og videresælge dem med fortjeneste. Men ellers kan jeg ikke lige se hvilke andre varegrupper der kan give problemer her og nu.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders, Nej, du har helt ret. Det var nok et lidt for kort svar Mvh Lars H. |
Nu er jeg ikke 100%, men når det er uden for EU så er jeg ikke sikker. Du skal i hvert fald tage høje for eventuelle taxes, told osv.. Hvis det var en shop som ahvde adr i EU kunne du frit købe fra dem og sælge videre selv. (Så vidt jeg ved) |
Hej
Du skal også tænke på garantiforpligtelser og godkendelse af produkterne i f.eks. Danmark.
mvh Lillian Pabst |
skal man have "godkendelse" til alle de ting man sælger eller det er nogle bestemte grupper??
- Carsten |
Det er forskellige regler for forskellige brancher. Hvis du ved hvilken branche det skal være, så allier dig med en som ved noget om lige den branche. Alt der hører under fødevarer- og medicinalindustrien skal der godkendelser til (krav til deklarationer o.lign).
|