Her i Allerød er man pt. ved at bygge et mini-center med parkeringskælder og det hele. Rundt om dette kæmpe hul man pt. har gravet har man så sat nogle store træ-plader for at dække lidt af for byggeriet. Der gik ca. en uge hvorefter nogle plakatopsættere var begyndt at sætte plakater op på nogle af dem. Og nu er de totalt overklistret og nogle plakater er endda i flere lag nu. Plakaterne er ikke blot for koncerter, men også for alle mulige andre så som slankemidler og bøger m.m. Mig og en af mine kolleger holdt en af dagene for rødt og kiggede på denne totalt grimme væg. Som en joke foreslog jeg så, at vi i natens mulm og mørke gik ud og lagde sort folie ud over begge vægge. Det er et hjørne som er dækket af og hver væg er en 15-20 meter lang og 3 meter høj. Oven på denne folie ville vi så monterer en masse lyserøde mus - simpelthen branding af vores logo. Jeg nåede endda så langt i tankerne at jeg har regnet ud at det vil koste os omkring 2.500 kr. i råmaterialer at lave det nummer + plus mindst to personers nattesøvn. Det eneste der fik mig til at droppe ideén igen var tankerne om hvad kommunen og politiet ville sige til det. Men jeg syntes stadig at det kunne være en kanon sjov gimik - men spørgsmålet er så blot om det offentlige og strisserne syntes det samme... ![]() |
Hej Jesper
Det er måske ikke lovligt og nogle ville snakke dårligt om dig... nok mest af alt, ville folk vide hvem du var... Men så var det nok en idé at have indhold på din hjemmeside...:)
"Al omtale, er god omtale..." løst citeret af Simon Spies...