Ja det kan godt være, men hvem gider betale for reklame på et linkkatalog? Folk ser da ikke reklamer på sådan en side. Der ser man kun det man har søgt efter og så videre.
Ja det kan godt være, men hvem gider betale for reklame på et linkkatalog? Folk ser da ikke reklamer på sådan en side. Der ser man kun det man har søgt efter og så videre.
Nu er det jo for det meste Google reklamer og mon ikke det var muligt at sælge lidt SEO eksperthjælp en gang imellem. Hvis det er et godt katalog, så plejer jeg også lige at klikke på en Google annonce som tak for hjælpen
Jeg har et linkkatalog, som jeg både direkte og indirekte tjener penge på. Der er adsense annoncer som giver ca. 1000 kr om året, og så får jeg reklameret for mit produkt: http://freelancephp.dk/seo i alle mails som sendes ud (oprettelse/godkendt mails).
Når man har et produkt som dig, så kan jeg godt se fordelen i at have et linkkatalog, da det kan give et godt salg, da du rammer folk som er igang med at lave det du tilbyder og til de priser, vil man overveje om ikke du skulle gøre det.
Jeg har et linkkatalog ene og alene for hyggens skyld
Spøg til side, er et linkkatalog både en slags værktøj, en måde at følge med i hvad der foregår og en måde at give lidt tilbage til Amino-folket og andre, som kommer forbi kataloget.