Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor oprette et linkkatalog?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten hver dag, er der personer på Amino.dk der skriver, at nu har de lavet et linkkatalog og folk skal oprette sig.

Er godt klar over, at dem der tilmelder sig får noget ud af det, men dem der laver disse linkkataloger - hvad får de ud af det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28

Reklamepenge :-)

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:30

Trafik er penge værd !!  Har du en side med mange besøg kan du tjene penge på reklame eller andet.

Der bliver også indsamlet emails. De kan jo bruges til reklame, eller hvad der nu er skrevet ind i de betingelser ingen læser.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 13:13

Mikkel:

Ja det kan godt være, men hvem gider betale for reklame på et linkkatalog?
Folk ser da ikke reklamer på sådan en side. Der ser man kun det man har søgt efter og så videre.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 13:14

ops:

Der bliver også indsamlet emails. De kan jo bruges til reklame, eller hvad der nu er skrevet ind i de betingelser ingen læser.

Ja det kunne self. være en mulighed. Man har jo firmaerne opdelt i brancher og så kunne man sende branche specifik mails ud.
Men er det sådan det er??

Jer der har et linkkataklog - hvorfor har i det og tjener i penge på det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Konradsen:

Mikkel:

Ja det kan godt være, men hvem gider betale for reklame på et linkkatalog?
Folk ser da ikke reklamer på sådan en side. Der ser man kun det man har søgt efter og så videre.

Nu er det jo for det meste Google reklamer og mon ikke det var muligt at sælge lidt SEO eksperthjælp en gang imellem. Hvis det er et godt katalog, så plejer jeg også lige at klikke på en Google annonce som tak for hjælpen Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:18

Hej Kristian,

Jeg har et linkkatalog, som jeg både direkte og indirekte tjener penge på. Der er adsense annoncer som giver ca. 1000 kr om året, og så får jeg reklameret for mit produkt: http://freelancephp.dk/seo i alle mails som sendes ud (oprettelse/godkendt mails).

Håber det kunne bruges til noget.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 13:23

Når man har et produkt som dig, så kan jeg godt se fordelen i at have et linkkatalog, da det kan give et godt salg, da du rammer folk som er igang med at lave det du tilbyder og til de priser, vil man overveje om ikke du skulle gøre det.

Men vil meget gerne høre fra andre?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:23

Jeg har et linkkatalog ene og alene for hyggens skyld Wink

Spøg til side, er et linkkatalog både en slags værktøj, en måde at følge med i hvad der foregår og en måde at give lidt tilbage til Amino-folket og andre, som kommer forbi kataloget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)