Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil Reklame

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad os så Kontant i går aftes og fik da efterhånden en dårlig smag i munden, da jeg så indslaget om firmaet Mobil Reklame.
I vores firma har vi støttet initiativet med at få en bus til et lokalt opholdshjem for hjemløse og vagabonder. Det var Mobil Reklame der stod for tegningen af sponsorannoncer og sælgeren var endda en jeg kendte i forvejen. Derfor havde jeg ingen spekulationer med at tegne mig for en sponsorplads, selvom prisen var vel høj - når det du gik til bussen.

Nu føler jeg mig godt og grundigt snydt, og er træt af at have smidt penge ud til det. De penge ville jeg ligeså godt selv have doneret til hjemmet, som der også blev sagt i udsendelsen.

Hvordan med jer andre? Er I også hoppet på "vognen" og troede at I støttede et godt projekt?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:51
De er godt nok smarte...
Det betyder at annoncehajerne også er begyndt at operere in real life!

Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:05
Jeg har svært ved at se at man kan samligne mobil-reklame med annoncehajer! For mig at se holder de hvad de lover, modtageren får deres trailer, og sponsorerne får de reklamer de har betalt for, og så vidt jeg kunne forstå til den aftalte pris.

Det er vel ikke forbudt at tjene penge? - og ellers er der vel ikke nogen der forbyder modtagerne selv at samle sponsor til en trailer.

Mobil-Reklame driver en forretning ligesom alle andre, det er overskudet man skal leve af.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:09
Hvis de metoder, som er beskrevet i indlægget på DR''s hjemmeside passer, så vil jeg betegne dem, som annoncehajer!
De er jo ligeglad med hvad de sælger, bare de kan få solgt nogle reklamer til overpris, fordi folk regner med at de støtter et godt formål!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:12
> og så vidt jeg kunne forstå til den aftalte pris.

- Nej, det var ikke til den aftalte pris

- Og kontrakterne blev aldrig returneret

- Og firmaet kunne ikke kontaktes

- Og firmaet lovede pressedækning, som der reelt set ingen udsigt var til

- Og firmaet påstod de vare representater for de omtalte institutioner, hvilket de ikke var og er

- Og firmaet var ikke ærlige omkring hvor stor en andel de skulle have for at sælge annoncerne (ifølge kontant 130.000 ud af 160.000 på en enkelt trailer)

OSV, OSV, OSV. Alt i alt en fremgangsmåde, der er alle forhold minder om alle andre annoncehajer. Denne gang er det så bare blandet op med en gang usympatisk snylting på folks ønske om at gøre noget godt for lokale institutioner. Præcist ligeså smagløst som alle de mere traditionelle annoncehajer.

Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:28
Dato: 27-09-2006 22:11:58 Forfatter: Mikkel deMib
> og så vidt jeg kunne forstå til den aftalte pris.

- Nej, det var ikke til den aftalte pris

- Og kontrakterne blev aldrig returneret

- Og firmaet kunne ikke kontaktes

- Og firmaet lovede pressedækning, som der reelt set ingen udsigt var til

- Og firmaet påstod de vare representater for de omtalte institutioner, hvilket de ikke var og er

- Og firmaet var ikke ærlige omkring hvor stor en andel de skulle have for at sælge annoncerne (ifølge kontant 130.000 ud af 160.000 på en enkelt trailer)

OSV, OSV, OSV. Alt i alt en fremgangsmåde, der er alle forhold minder om alle andre annoncehajer. Denne gang er det så bare blandet op med en gang usympatisk snylting på folks ønske om at gøre noget godt for lokale institutioner. Præcist ligeså smagløst som alle de mere traditionelle annoncehajer.

Ja, måske har jeg ikke hørt ordentligt efter, men hørte dog ikke nogen som klagede over prisen ikke var som aftalt. - Samt hørte heller ikke at de havde skjult at de havde til hensigt at tjene penge på at formidle sponsoraftalerne, og umiddelbart vil jeg mene at det er et stort og et reelt arbejde der er udført.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:29
Alt hvad jeg skrev fremgik meget tydeligt af udsendelsen. Der er ingen tvivl om at de er annoncehajer af præcis samme skuffe som alle de andre annoncehajer.
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:36
Hmmm

Nu er vi jo en stor bunke kreative og garanteret velmenende iværksættere herinde...

hvorfor finder vi ikke bare sammen - og udnytter vore forskellige resourcer - nogle af os - og laver et ærligt modtræk til annoncehajerne..

En del af deres (annoncehajernes) ideer er jo fsv. fine nok - de bliver jo bare malket lidt vel smart og rigeligt...

tag nu mobil reklame - ideen er jo fin nok - og formålet er jo ok ift. at hjælpe institutioner ol. med at få transportmidler... så hvorfor ikke lave et eller andet super koncept, hvor alt gøres helt åbent - fortælle hvad hvad koster - incl den service man leverer... lad os bare sige.. 25% af salgsprisen går til "our company" til dækning af vore udgifter...? eller noget i den stil.. vi kunne jo så trække på f.eks Duzer til det grafiske osv osv...?

Nogle der er friske, eller snakker vi bare ?

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:40
tilføjelse...

-og hvis vi er rigtigt hurtige, og skruer noget samme over weekenden, mon så ikke vi kan skumme lidt pr i medierne på den konto - medens "sagen" stadig er varm...

Eller...?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)