Seriøs partner søges til opstart af rengørings virksomhed. Alt forarbejdet er lavet så der skal ikke bruges mange krafter på at komme igang. Jeg har mange års erfaring fra branchen på topleder niveau, samt et meget stort netværk af medarbejdere og mulige kundemner. Der skal ikke invisteres nogen penge før der er sikkerhed i kundekontrakterer. Skriv eller ring til mig og lad os se på mulighederne sammen. |
Partner søges
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Bare ren nysgerrighed men har hørt der er meget store penge i rengøring ! er det bare en myte eller er der noget om snakken ? |
Der er penge at tjene i alle brancher sålænge man vil kæmpe for det. Indtjening afhænger somregel af ens egen indsats. |
Hej med dig Jeg har set dit indlæg af 26. september 2006. Jeg har allerede et mindre rengøringsfirma og søger konstant nye kunder i Storkøbenhavn. Jeg kan forstå at du muligvis allerede har kontakt til potentielle kunder. Er du interesseret i at indlede et evt. samarbejde? Hvis ja, så lad os mødes os se hinanden lidt an. Mvh Mark |
I må kigge med her, og skrive til mig hvis det skulle have Jeres interesse. :) MVH SIMON |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)