Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt SEO værktøj?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender andre produkter, som er baseret på lokale ip'er?

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Bare iorden, Mikkel. Jeg har på intet tidspunkt hævdet at jeg leverer det samme niveau produkt som SEO Supporten. Her er hvad jeg skrev i mit første indlæg:

"Jeg vil da stærkt håbe at SEO Supporten leverer et bedre produkt end jeg gør - de tager trods alt minimum 449 kr./måned for det, imod de 0 kr. jeg tager. Det skulle forhåbentlig have en indvirkning på omfanget af det der leveres. Samtidig så er jeg sikker på at der er brugt adskillige gange flere timer på udviklingen af SEO Supporten vs. de sølle 70 timer jeg indtil videre har kunne finde tid til at lægge i SEOsupporter.com projektet."

Håber det gør det klart at jeg mener I leverer et mere omfangsrigt produkt end min gratis service. Jeg har som sagt kun arbejdet på det i 2 måneder on/off, så kan naturligvis ikke konkurrere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:39

Martin Thorborg fortalte på et tidspunkt om at samarbejde med størrer organisationer, der er mere kendte og har meget mere goodwill ved kunderne. Jeg mener endda han beskrev goodwill med en spand hvor det flød over, også kunne man med et samarbejde få noget af det overskydende....win-win.

Problemet her, er jo at med et navn der ligger så tæt på, er det jo direkte tyveri af goodwill og bestemt hverken samarbejde eller win win.

Så situationen har INTET med kvalitet af produktet at gøre, men at man ved at ligge sig så tæt på, stjæler kunderne. Kunder vil ende på den forkerte side og få et forkert produkt.....de troede det var Mikkel der havde lavet det......også de blev snydt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Typosquatting - Med dette mener jeg, at selv om Mikkel og jeg er "Konkuleger", så vil jeg til enhver tid forsvare ham i denne sag.

Een ting er at være lige vel "kreativ" når man finder på domænenavne - en anden ting er at melde sig ind i de samme forums og sprog og skrive til de samme potentielle kunder med risiko for at udvande det arbejde Mikkel har lagt for dagen.

Jeg tror helt ærligt, at du må holde dig til det engelsksprogede marked for ikke at risikere en total nedsmeltning.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:28
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Nu kan du godt være at seosupporten er et varemærke registreret af demib osv. Men faktum er at seo support er en service ydelse på lige fod med hardware support eller for den sags skyld tandlæge.

Mikkel du vil ved at vælge et domæne der er navnet på en ydelse automatisk bede om problemer.

Hvis du var tandlæge og havde domænet tandlægen.dk og en konkurrent havde tandlægerne.com vil det være det samme, og der vil ikke være en sag. I er begge tandlæger i sælger begge den samme ydelse som domænet beskriver. Du kan ikke forbyde andre at lave domæner eller sider der indeholder ordet tandlæge. Ikke engang med en beskyttelse af varemærke, da det er en ydelse flere kan udbyde trods din beskyttelse. Selv om du sikkert gerne ville være den eneste der måtte tilbyde det til befolkningen.

Hvis du søger på seosupport har de 5 første sider dette ord som overskrift fordi det er denne service ydelse de tilbyder. Det kan du altså ikke forhindre og jeg syntes det er under alt kritik at du bagtaler din konkurrent og skriver indirekte han er utroværdig. Det fortæller mig en masse negative ting om dig, ikke om ham. 

Du har ingen sag så slap lidt af og lær at leve med konkurrencen som alle andre. Ingen grund til at opføre sig som en røv og prøve at få ærlig konkurrence til at se ulovlig ud.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:25

Brainstorming:
Du har ingen sag så slap lidt af og lær at leve med konkurrencen som alle andre. Ingen grund til at opføre sig som en røv og prøve at få ærlig konkurrence til at se ulovlig ud. 

Enig! Vel talt !

Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:28

Jeg syntes bare det er fedt at seosupporter er GRATIS, og ikke endnu et betalt seo værktøj.

/Jonas

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:32

Brainstorming:
Du har ingen sag så slap lidt af og lær at leve med konkurrencen som alle andre.

Jeg har skam ingen problemer med konkurrence. Tværtimod :)
Langt de fleste af mine konkurrenter i markedet har jeg det rigtig godt med. Flere af dem regner jeg blandt mine bedste personlige venner - også selvom vi udbyder samme typer af services og tit byder på de samme jobs. Mange af dem har jeg kendt i over 10 år.

Men det er også fordi langt de fleste godt kan se hvor grænserne for både anstændighed og lovlighed går og dem holder de fleste af os indenfor. Ikke bare fordi det er rigtigt at gøre, men også fordi det i sidste ende er det som bedst kan betale sig forretningsmæssigt for alle parter.

Der findes masser af services, som udbyder lidt af de samme ting som jeg tilbyder i forskellige indpakninger og priser. Det har jeg intet problem med. Men når der så direkte plagieres på mine ting, så bliver jeg naturligvis nødt til at reagere på det.  Alt anet ville være dumt.

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 15:46

Jeg driver en gratis international service rettet mod et internationalt publikum. Intet på SEOsupporter er rettet mod danskere specifikt, men det faktum at JEG er dansk og bevæger mig i den danske SEO verden har absolut intet med dette at gøre.

Jeg takker for opbakningen fra de fleste i denne tråd, og mener vi bør stoppe diskussionen her. Som sagt, opfordrer jeg stadig folk til at benytte SEO Supporten, hvis de er seriøse med deres SEO indsats og har en forretning der kan bære omkostningen. Det er helt sikkert alle pengene værd.

Ha' en god dag.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)