Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

140kg fra Uk til KBH

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle venlige aminoer.

Jeg skal for første gang have fragtet nogle tekstilvarer hjem fra UK (West Yorkshire) til København. Det drejer sig om ca. 7 kasser = 140kg. Jeg regner med at kontakte DSV for et tilbud i dag, men ønsker selvfølgelig at undersøge flere muligheder.

Har du evt et godt tilbud eller nogle gode råd til mig? 

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Trine

Fra Danmark
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:03
Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 08:12

Tak for det. Det undersøger jeg lige.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:34

TNT burde kunne klare den opgave for max 1000,- (alt efter volumen), husk at få din leverandør til at booke forsendelsen, så spare du et gebyr i Danmark på 175 kr.

Jeg får selv hentet textil varer i Lincolnshire en gang om ugen, og har undersøgt markedet for fragt derfra ret grundigt, og har ikke kunnet finde noget billigere, så finder du noget må du meget gerne skrive.

Leveringstiden vil du opleve som værende 2-4 dage.

Jimmy

Tlf. 31 24 44 44

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 09:10

Mange tak for dit svar. Det lyder også yderst rimeligt. Og tak for tippet om gebyret. Jeg tager kontakt til dem og ser hvad de kan tilbyde mig.

Hvis jeg finder en bedre pris, skal jeg nok give lyd.

Med venlig hilsen

Trine

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 10:34

Hej igen.

Har netop talt med TNT. De kunne slet ikke tilbyde mig noget favorabelt. Deres pris for mine 140 kg var 2800kr og der sagde de at jeg allerede havde fået rabat. Selv hvis jeg ønskede at benytte dem ugentlig, kom prisen "kun" ned på 1600kr.

Har nu fået 3 tilbud på knap 3000kr, så begynder desværre lidt at tro dette er prisen. Kan det virkelig passe? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 11:43

Trine...:

Hej alle venlige aminoer.

Jeg skal for første gang have fragtet nogle tekstilvarer hjem fra UK (West Yorkshire) til København. Det drejer sig om ca. 7 kasser = 140kg. Jeg regner med at kontakte DSV for et tilbud i dag, men ønsker selvfølgelig at undersøge flere muligheder.

Hej Trine

Jeg får ofte pallegods hjem fra York UK,  indtil nu har DVS været billigst. Hvis er der tale om mindre partier benytter min leverandør DPD hvor de får nogle rigtigt gode priser.

Hvad var prisen du fik hos DSV ? var det en pris du fik af deres danske afdeling?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:40

Så fik jeg endelig en ordenlig pris.

DSV kan klare det for 700,- (den danske afdeling). Det er jeg godt tilfreds med. Kunne da bare heller ikke forstå de andre priser.

Tak for hjælpen.

Venligst

Trinne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Hej Trinne,

normalt er det faktisk billigst at få den udenlandske leverandør til at købe fragten. Underligt nok, da det jo er den samme fragt vi snakker, men min erfaring at det er langt billigere. Ellers har jeg forøvrigt gode erfaringer med UPS

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 13:00

Brian Schou Larsen:

normalt er det faktisk billigst at få den udenlandske leverandør til at købe fragten. Underligt nok, da det jo er den samme fragt vi snakker, men min erfaring at det er langt billigere. Ellers har jeg forøvrigt gode erfaringer med UPS

Det er nu lagtfra altid tilfældet.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)