Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

140kg fra Uk til KBH

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var jeg lidt hurtig på tasterne, -det er nu bare Trine Smile (ligegyldigt)

Tror vist lige at jeg undersøger prisen et par steder endnu. Må indrømme at jeg er lidt overrasket over den store forskel, men det er jo som sådan kun godt nok. Og jeg føler mig nu ret godt tilfreds med de 700,-.

Takker herfra

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:02

Trine...:

Der var jeg lidt hurtig på tasterne, -det er nu bare Trine Smile (ligegyldigt)

Tror vist lige at jeg undersøger prisen et par steder endnu. Må indrømme at jeg er lidt overrasket over den store forskel, men det er jo som sådan kun godt nok. Og jeg føler mig nu ret godt tilfreds med de 700,-.

Takker herfra

Var det en DSV pris ?

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 14:08

Ja de 700,-  var DSV pris -fra den danske afdeling.

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:30

Er det så med olie tillæg for det bruger de jo

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 02:28

Nu bliver det næppe et problem for dig med tekstil forsendelser, men vi har haft rigtig mange problemer med DSV palleforsendelser fra UK mht. tyveri af varerne.

DSV håndterede sagen ved at undlade at besvare vores samt vores leverandørs henvendelser, så nu vi benytter ikke DSV længere...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 15:22

Mori:

Nu bliver det næppe et problem for dig med tekstil forsendelser, men vi har haft rigtig mange problemer med DSV palleforsendelser fra UK mht. tyveri af varerne.

DSV håndterede sagen ved at undlade at besvare vores samt vores leverandørs henvendelser, så nu vi benytter

Jeg har nu brugt DVS flerer gange fra UK med rigtigt god erfaring, Vi har altrig haft tyveri af vores vare så du må have være uheldig. Men uanset hvem du benytter er det altid en rigtigt god ide at tegne en transport forsikring.  Normalt vil en sådan forsikring kunne tegnes for 0,12 - 0,4 %  af varens pris.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:35

Jeg bruger selv TNT til at sende og modtage større ordre af udstyr i hele Europa. De har de sidste år været det eneste firma jeg stolede på når det gælder den slags opgaver

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:01

Du kan også prøve Dansk Bilspedition - kan ikke lige give en pris, men deres serviceniveau har været i orden, når vi brugte dem.

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 11:56

De sagde at det var alt inkl. så jeg vil da mene at det også må være med olietillæg. Men det kunne godt være at det var en god idé lige at tjekke op det.

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:58

GLS har partnere derovre. Jeg fik et større parti kosmetiske produkter på et tidspunkt til en vanvittig lav pris. Levering 3 dage.

Mvh

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)