Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lader I kunderne selv vælge mellem fx GLS og PostDk?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis GLS lavede levering direkte hos den private forbruger ville det blive et hit... de skulle bare gøre det på den måde at kunden skulle meddele hvor de må ligge pakken (skur, garage, nabo mv) og så at man som modtager fraskrev sig ansvaret. Hvor svært kan det være altså Confused

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:45

LANTHER:
Desværre er der endnu ikke ret mange døgnbokse, så pointen går lidt fløjten her.

Der kommer vel flere døgnbokse med tiden; sådan er det jo med alting.

Det er lidt farligt, at lade døgnboksen gå fløjten, når der rent faktisk er mange der er glade for den. Selvom man her, hvor jeg bor, skal køre 15 minutter til nærmeste døgnboks, så er der en del der vælger det, da man kan hente pakken om lørdagen, hvis man ikke fik tid fredag efter kl. 16 eller 18, istedet for at vente til mandag, når posthuset åbner igen.

Og ja, så er det kun få butikker med småpakker, der skal vælge denne mulighed, men dem er der masser af. Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:46

Hej.

Mine kunder væger selv, hvem deres vare skal sendes med, dog IKKE GLS da jeg også godt vil have at mine pakker kommer frem, men for det meste bliver det sendt med post Danmark eller UPS.

Og kunderne kan nemt finde ud af det.

De fleste større kunder som jeg har, bruger post Danmark, og flere af dem vil slet ikke have GLS inden for porten.

Nå jeg får vare hjem fra udlandet så vælger jeg altid UPS, det er lidt dyre, men jeg har aldrig mistet nogle pakker fra dem.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:49

Helle - houseofkids.dk:

Hvis GLS lavede levering direkte hos den private forbruger ville det blive et hit... de skulle bare gøre det på den måde at kunden skulle meddele hvor de må ligge pakken (skur, garage, nabo mv) og så at man som modtager fraskrev sig ansvaret. Hvor svært kan det være altså Confused

Det kan man altid bede sin leverandør skrive på fragtbrevet, at pakken MÅ STILLES I GARAGEN eller andre steder.

Så bliver den leveret korrekt til private der ikke er hjemme.

Men en pakke må ikke sendes som Pakke Shops pakke, for så går den til en af de over 600 udleveringssteder i Danmark.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:51

Simona - Uniquebook:
Der kommer vel flere døgnbokse med tiden; sådan er det jo med alting.

En døgnboks er megadyr, så den opsættes kun hvor der er mange beboere omkring denne.

Yderdistrikterne er stadig problembarn for alle aktører.

mvh

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 11:51

Helle - houseofkids.dk:

Ja, det ville da være alletiders! Jeg har så ekstremt god service hos min PDK post, hvor vi har aftalt at han stiller pakken i skuret hvis jeg ikke er her. På postkassen har jeg så en streamer, hvor der står *Kære post, sæt bare pakken her* (Hvis der kommer en ny post som afløser). Det er der mange, der er misundelige på. Smile

Jeg har dog oplevet, at en nyansat post ikke har turdet sætte den, så jeg må tage til posthuset i min lille landsby og finde ud af at pakken først ankommer efter kl 18 - til nærmeste storstad, SÅ JEG MÅ HENTE DEN IMORGEN ELLER EFTER WEEKENDEN Angry Men det er heldigvis sjældent...

Ja, hvor svært kan det være..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:53

www.ballonbutikken.dk :
De fleste større kunder som jeg har, bruger post Danmark, og flere af dem vil slet ikke have GLS inden for porten.

Nu er det ikke helt korrekt det du skriver.

PostDanmark mister mange kunder..

GLS får flere og flere kunder..

Hvorfor mon !!

mvh

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 11:57

LANTHER:

En døgnboks er megadyr, så den opsættes kun hvor der er mange beboere omkring denne.

Yderdistrikterne er stadig problembarn for alle aktører.

Ja, men derfor kan det godt være en valgmulighed i nogle butikker. Ikke alle bor på landet...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:02

LANTHER:

Det kan man altid bede sin leverandør skrive på fragtbrevet, at pakken MÅ STILLES I GARAGEN eller andre steder.

Så bliver den leveret korrekt til private der ikke er hjemme.

Men en pakke må ikke sendes som Pakke Shops pakke, for så går den til en af de over 600 udleveringssteder i Danmark.

Vil det sige at jeg vil kunne give mine kunder valgmuligheden? Men så bliver det jo pludselig en privatpakke og ikke en erhvervspakke....

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:12

Simona - Uniquebook:
Ja, men derfor kan det godt være en valgmulighed i nogle butikker. Ikke alle bor på landet...

Derfor er GLS Pakke Shop et godt alternativ, da de dækker det meste af Danmark med lange åbningstider og weekender.

GLS distribuerer pakker til og fra private og erhvervsvirksomheder via sit landsdækkende net af Pakke Shop. Du finder GLS Pakke Shops hos Blockbuster, i udvalgte Coop butikker, tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i Danmark.

Udlevering af pakker i en GLS Pakke Shops.
Når du bestiller på internettet kan du i et stadigt voksende antal internetbutikker vælge at få din pakke udleveret i en GLS Pakke Shop. Du vælger selv hvor du vil hente din pakke og hvornår på dagen du vil hente pakken.

mvh

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)