2. Inde i order-confirmation.tpl (som er din html skabelon til din order-confirmation.php) skal du indsætte følgende i bunden {include file='checkout-code.tpl'}
3. Nu burde du kunne følge kunderne.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Retter lige mig selv. Det er kun i order-confirmation.tpl du skal indsætte Google koden. Bemærk at du skal gøre det i den fil der hedder TPL til sidst.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Umiddelbart må jeg sige det ser ud til at virke. I forhold til tidligere adwords kampanger hvor jeg brugte ca. 200kr om dagen når jeg skulle teste en kampange, fik jeg altid brugt op til maks beløbet, uden at få ordrer.
Med disse får man langt færre klik, men det lader til det er reelt interesserede kunder som klikker på dem.. F.eks. var der kun 3 som klikkede på dem igår, 2 af dem har nu bestilt. Samlet pris: 14,5kr ca... Og overskuddet er væsentligt større :-) .. Indtil videre kan jeg kun anbefale display ad, men skal stadig selv lege med dem og få dem optimeret, i forgårs var der 4 som klikkede og ingen køb. Dog er det stadig peanuts som bruges på markedsføring modsat normale adwords.