Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Display Ads Revolutionerer Bannermarkedet

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:
include(dirname(__FILE__).'/footer.php');

</body> ligger i footer.php. (faktisk ligger den i footer.tpl)

Det du skal (hvis du kan er nedenstående)

1. Opret en ny fil der hedder checkout-code.tpl (eller noget andet)

2. Sæt Google koden i checkout-code.tpl

2. Inde i order-confirmation.tpl (som er din html skabelon til din order-confirmation.php) skal du indsætte følgende i bunden {include file='checkout-code.tpl'}

3. Nu burde du kunne følge kunderne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:04

Retter lige mig selv. Det er kun i order-confirmation.tpl du skal indsætte Google koden. Bemærk at du skal gøre det i den fil der hedder TPL til sidst.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 07:43

Umiddelbart må jeg sige det ser ud til at virke.
I forhold til tidligere adwords kampanger hvor jeg brugte ca. 200kr om dagen når jeg skulle teste en kampange, fik jeg altid brugt op til maks beløbet, uden at få ordrer.

Med disse får man langt færre klik, men det lader til det er reelt interesserede kunder som klikker på dem.. F.eks. var der kun 3 som klikkede på dem igår, 2 af dem har nu bestilt. Samlet pris: 14,5kr ca... Og overskuddet er væsentligt større :-) .. Indtil videre kan jeg kun anbefale display ad, men skal stadig selv lege med dem og få dem optimeret, i forgårs var der 4 som klikkede og ingen køb. Dog er det stadig peanuts som bruges på markedsføring modsat normale adwords.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:54

Hej Zacho,

Det er godt at høre. Prøv også at eksperimentér med tekst og billeder i din ad - det kan også gøre en kæmpe forskel.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)