Google Display Ads Revolutionerer Bannermarkedet
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Zacho,
Husk at slå salg (eller conversion) til inde i adwords. Herefter skal du holde øje med "Gennemsynskonvteringer" - den fortæller dig hvor mange der har konverteret efter de har set din banner - men ikke klikket på den. Det er super smart!
Hov deeet.. Så er der noget med en kode som skal sættes ind, det aner jeg jo nada af :-) Min shop kører prestashop med Google Analytics modul preinstalleret..
Vupti :)
Check her:
http://www.openforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=7812
Det er et simpelt stykke kode, som du skal sætte ind på din checkout-succes.php side lige inden </body> tagget i bunden af siden.
NB. Du skal selv genere koden ved at trykke på værktøjer --> Salgssporing i Google AdWords ..
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Steven Zacho
Skrevet
13-10-2009 kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det er et simpelt stykke kode, som du skal sætte ind på din checkout-succes.
php side lige inden </body> tagget i bunden af siden.
Jeg har da ikke en checkout-success.php ? :-)
Svar
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Tobias Schelle
Skrevet
13-10-2009 kl. 22:39
Svar
Det er rimelig nemt, bare send linket til din webmaster - koden skal bare smides ind på "kvitteringssiden" før body tagget. Hvis ikke du gør er det svært at få overblik over hvilke kampagner/bannerer der giver bedst.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Steven Zacho
Skrevet
13-10-2009 kl. 22:49
Svar
Nu er jeg selv "webmaster" / Webhåbløs ansvarlig for siden :-) Er ene mand.. Så det er utroligt jeg er nået hvor jeg er indtil videre..
Min ordrer_confirmation.php ser sådan her ud:
<?php /* SSL Management */ $useSSL = true; include(dirname(__FILE__).'/config/config.inc.php'); include(dirname(__FILE__).'/header.php'); $id_cart = intval(Tools::getValue('id_cart', 0)); $id_module = intval(Tools::getValue('id_module', 0)); $id_order = Order::getOrderByCartId(intval($id_cart)); $secure_key = isset($_GET['key']) ? $_GET['key'] : false; if (!$id_order OR !$id_module OR !$secure_key OR empty($secure_key)) Tools::redirect('history.php'); $order = new Order(intval($id_order)); if (!Validate::isLoadedObject($order) OR $order->id_customer != $cookie->id_customer OR $secure_key != $order->secure_key) Tools::redirect('history.php'); $module = Module::getInstanceById(intval($id_module)); if ($order->payment != $module->displayName) Tools::redirect('history.php'); $smarty->assign(array( 'HOOK_ORDER_CONFIRMATION' => Hook::orderConfirmation(intval($id_order)), 'HOOK_PAYMENT_RETURN' => Hook::paymentReturn(intval($id_order), intval($id_module)))); $smarty->display(_PS_THEME_DIR_.'order-confirmation.tpl'); include(dirname(__FILE__).'/footer.php');
... Intet med body eller head.. Det var der i osCommerce da jeg havde det, men ikke prestashop, kan ikke gennemskue hvordan det er sat op med de koder.
Svar
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Jeg har lige søgt lidt sporadisk rundt efter det på Google , men har ikke kunne finde noget endegyldigt heller.
Prøv at sende dem en mail hos prestashop eller kig i deres forum, hvis du ikke får svar her..
Svar
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Tobias Schelle
Skrevet
14-10-2009 kl. 08:18
Svar
Der må jeg også melde pas. Hvis du ikke får noget svar, så tror jeg bare jeg ville prøve at lægge den ind i toppen og se om det virker.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Steven Zacho
Skrevet
17-10-2009 kl. 17:38
Svar
Hvor lang tid tager det typisk at få godkendt annoncen?? Har haft en display ad annonce til "Afventer godkendelse" i 3 dage nu...
Svar
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Hvor lang tid tager det typisk at få godkendt annoncen?? Har haft en display ad annonce til "Afventer godkendelse" i 3 dage nu...
Det er meget forskelligt og afhænger også af dit historiske budget mm.
Giv dem indtil torsdag.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Steven Zacho
Skrevet
17-10-2009 kl. 17:51
Svar
Okay, mit budget har ikke været stort.. Og har helt haft det stoppet gennem sommerferien da folk normalt ikke køber så meget i denne periode.
Svar
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Tobias Schelle
Skrevet
17-10-2009 kl. 18:12
Svar
Prøv evt at kør diagnoseringsværktøjet og se hvad den siger. Den er under "tools" eller "værktøjer". Det kan nogle gange være andre årsager end at de venter på godkendelse.
Svar