Jeg driver en webshop der iflg. købeloven skal give 14 dages returret. Dette overholder jeg selvfølgelig. Men....hvis en kunde køber en gevindundervogn til sin bil, monterer dem, men fortryder det med det samme så han piller dem af igen. Er han så berettiget til at få sine penge retur, når der er synlige mærker på at varerne har været monteret. Jeg kan jo reelt ikke sælge dem som nye. Han siger nu at de passer helt på bilen som lovet. Og så er det jo snarere en reklamations-sag end et spørgsmål om returret? Hvordan skal jeg forholde mig til dette? Allerhelst vil han have pengene tilbage, men jeg vil jo være træt af at få en 'brugt' gevindundervogn retur. Er der et reelt problem med undervognen, vil jeg selvfølgelig forsøge at løse det.... men umiddelbart vil han hellere have pengene retur.... |
har han fået en vare der ikke passer på den lovet bil, mener jeg han skal have byttet.
Ellers er det vil kun bytning af ubrugte varer
Mikkel