Hej venner Joachim fra Peach og mig tester for øjeblikket en mulig ny Amino platform. Den kan rigtig meget, men det skal jeg ikke trætte jer med nu. Det der vil være super er, hvis i gider at teste debatten. Jeg har lavet en lille kopi af Amino, med halvdelen af debatterne. Gider i at gå ind og lave en profil og debattere lidt? I skal ikke kigge på layout eller sprog, det kan laves som vi ønsker det senere. Det i skal kigge på er om i kan lide mulighederne og måden det er bygget op på. I er velkommen til at bruge denne tråd til at debattere om i kan lide det. Tak for hjælpen. Dbh Martin |
hjælp med test
Men kan det passe at jeg ikke kan logge ind med mit alm. brugernavn/password? Skal jeg bare oprette en ny bruger på testsitet? mvh Carsten |
Umiddelbart ser det ud til at være langt lettere at tilgå end IdealBB, og så har det en del funktioner som vi har mangler på IdealBB (udvidet profil, mulighed for upload af avatar etc.). Jeg har et par enktelte kommentarer og spørgsmål indtil videre: 1) Som Carsten også er inde på, så går jeg ud fra at vi ved en migrering ville få alle brugere samt indlæg flyttet med over? 2) Når man svarer på et indlæg i IdealBB kan man se en iframe nedenunder, hvor man kan se samtlige indlæg i tråden. Det er en rar funktion, som så vidt jeg kan se mangler (man kan dog se det indlæg man vælger at trykke svar på). Generelt et meget positivt indtryk :) |
Vitalt vil dog være at man får sin profil overført som nævnt herover, de indlæg man har skrevet osv. Thumbs up ellers herfra. |
![]() Kan den nuværende søgefunktion implementeres på det nye site? Det vil helt klart være en fordel. mvh Carsten |
Jeg svarer lige alle her: I skal lave en ny profil, da det blot er en test. Jeg vil helt klart tro at vi kan flytte hele dynen over, da de begge kører på en SQL server og det er et klart krav at det kan. Rangen kan også laves på det, så no problem :-) Dertil er der mange andre rare muligheder, men som sagt kan vi tage dem på et senere tidspunkt. Dbh Martin |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Hej Kurt Det er jeg glad for. Kan du eller nogle af jer andre hajer evt. komme med nogle kommentarer om hvordan søgemaskinerne vil kigge på det? Dbh Martin |
Please - drop de animerede smilyes - hvis man kan. og hvor er min elskede "indlæg i dag"-funktion. Jeg kunne ikke lige få HTML-editoren til at funke, men det er sandsynligvis udtryk for manglende indsigt fra min side. Det er meget lækkert at se på, og det virker som om det er hurtigt. Jeg kan godt lide "threat-wiev" - den giver et fint overblik. Hvad med en liste over nye tråde siden x-dato? mvh Hans |
Følgende side dækker vist alle de behov du omtaler (indlæg i dag samt indlæg fra de sidste x dage/uger/måneder): http://tankefuld.dk/cs/forums/TopicsNotRead.aspx |