Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked for Spy Cams?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har selv været bruger af et såkaldt spy-cam. For jer der ikke ved hvad det drejer sig om, er det et mini kamera på 2cmx2cmx2cm, som er trådløst, med et batteri bagpå. Hvis man søger på Google eller lign, og finder de bedste priser på det præcis samme kamara som jeg har i tankerne, så er den bedste pris godt 700kr.

Jeg har søgt lidt rundt, for mente man kunne få det billigere - og ja, jeg har fundet en kontakt i udlandet som jeg kan købe det fra til 200kr. Præcis samme mærke, og har købt en enkel for at være helt sikker.

Hvad tror i venner, bliver der overhoved solgt nogle af dem i Danmark. Markedet er typisk i kategorien drenge-gadgets, og ikke til professionelt brug - men kvalitet af både billede og lyd er faktisk ganske glimrende.

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:12

Jeg ved at de hos bim bam banana havde stor succes med lige præcis det produkt da de fik det i butikken.

Kan desuden tilføje jeg selv har et og kvaliteten er virkelig dårlig. Det kan kun optage billeder der kan tydes hvis det står 100% stille.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:50

Det som jeg har - er en ganske glimrende kvalitet, også selvom man går rundt med det - det har vi testet nogle gange.. Kan være det ikke er det samme mærke :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:02

Det kan godt være det kan sælge, men spørgsmålet er om du har lyst til at satse de penge det vil koste, når du skal opretholde den 2 årige reklamationsret

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:37

RasmusLykke:

Hej Amino'er,

Jeg har selv været bruger af et såkaldt spy-cam. For jer der ikke ved hvad det drejer sig om, er det et mini kamera på 2cmx2cmx2cm, som er trådløst, med et batteri bagpå. Hvis man søger på Google eller lign, og finder de bedste priser på det præcis samme kamara som jeg har i tankerne, så er den bedste pris godt 700kr.

Jeg har søgt lidt rundt, for mente man kunne få det billigere - og ja, jeg har fundet en kontakt i udlandet som jeg kan købe det fra til 200kr. Præcis samme mærke, og har købt en enkel for at være helt sikker.

Hvad tror i venner, bliver der overhoved solgt nogle af dem i Danmark. Markedet er typisk i kategorien drenge-gadgets, og ikke til professionelt brug - men kvalitet af både billede og lyd er faktisk ganske glimrende.

Rasmus

Hej Rasmus,

Der er ingen tvivl om at det kan sælges. Uden at vide hvilket kamera du har, så skal du nok længere ned i indkøbspris hvis du skal tjene penge. De koster 230-240 kr incl moms på QXL.. Men det komme rjo an på om det er et mærkevarekamera du har fået fingrene i - som du siger er det jo et "Boys Toy" - og så er det ene no-name ligeså godt som det andet, hvis specs'ene ellers er nogenludne ens.

http://www.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=spionkamera&Adv=1&catalog=5&Catg=1&InTitleAndDesc=1

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)