Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance webdesigner/webprogrammør søger opgaver

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Da jeg desværre er endt i den situation at ikke kunne få stillet min trang til at arbejde konstant, og på den måde står og har lidt ledig tid i kalenderen, laver jeg lige et lille opslag herinde. Først lidt om mig.

Jeg har arbejdet med hjemmesider i en del år efterhånden, og jeg startede ud med at lave hjemmesider i FrontPage som 13-årig for sjov. Det er nu 8 år siden, og siden da har jeg lært rigtigt meget, og arbejder nu som webdesigner/webprogrammør i mit eget firma ved siden af min uddannelse. Jeg agter også at gøre mit firma til min primære beskæftigelse når jeg er færdig med uddannelsen om et lille års tid.

Jeg har gennem årene selvlært alle mine kompetencer, som dækker over blandt andet:

• XHTML og CSS +++++
  • Photoshop +++++
  • PHP ++++
  • MySQL ++++
  • jQuery +++

Der ud over har jeg altid interreseret mig for *nix platformen, og derfor har jeg også en del erfaring inden for installering, opsætning, vedligeholdelse og fejlfinding af blandt andet følgende systemer:

• FreeBSD
  • Debian og Ubuntu LAMP
  • Gentoo Linux
  • Desktop brug af Linux

Slå endelig på tråden hvis du/I står og mangler en alsidig mand, eller hvis du har et spørgsmål!

Jeg kan kontaktes på chiel@pephers.org

Se også min hjemmeside: Pephers Webdesign

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)