Vi skal have udviklet en webside baseret på et open-source CMS system, så vi ikke er bundet af hverken udbyder eller abonnementer. Der er ikke tale om en webshop, men en foreningshjemmeside med kalender for kommende aktiviteter m.m. Grafik og layout skal der ikke arbejdes så meget med, det er primært funktionaliteten vi skal have udviklet. Budgettet er ikke så stort, så de store udvikler-firmaer holder jeg mig fra.
Er der nogle har et bud på personer eller mindre firmaer der kunne lave dette til en fornuftig pris?
Hej Hans, jeg vil gerne høre lidt mere om din opgave - jeg kan måske hjælpe dig, da jeg står i den situation, at jeg skal lave noget webarbejde for at oparbejde referencer til fremtidig brug, så jeg gør det gerne billigt.
Jeg udfører ikke arbejdet selv, men formidler kontakten til en håndværker, som kan hjælpe dig.
Giv mig et kald på 87 32 28 00 eller henrik@aarhusmarketing.dk
Hvorfor skal det lige netop være en fra Århus? (Er selv lige flyttet fra Århus herhen til "Djævleøen" :-). En af fordelene ved nettet, er jo netop den "minimale" afstand mellem mennesker - uanset hvorfra de så kommer.
Vi kan tilbyde alt fra Joomla/ wordpress/ Drupal open-source CMS system som passer perfekt til jeres foreningshjemmeside med kalender osv. til en meget fornuftig pris.
Du må gerne sende en email til mig med mere info for et uforpligtende tilbud leo@ewebdesign.dk Levering ca- 1-2 dag efter vi har indgået aftale.
Vi har måske løsningen på dit problem hvilket nemt og elegant kan bruges af alt og alle. Nybegyndere såvel som professionelle. Det vigtigste for jer, er selvfølgelig at det er billigt og en engangsydelse vi snakker om :)
Hvis du vil høre mere er du mere end velkommen til at kontakte mig på:
Jeg kan ikke selv komme med et tilbud, da jeg 'desværre' er fuldkomment booket op lige i øjeblikket - MEN - jeg kan anbefale herren herover, Michael Grove. Jeg har set noget af hans arbejde samt snakket men en masse mennesker, som var positive over hans service og ydelser.
Jeg håber du finder en god leverandør, ellers skal du være velkommen til at sende mig en mail for lidt uforpligtende rådgivning.
men en foreningshjemmeside med kalender for kommende aktiviteter m.m. Grafik og layout skal der ikke arbejdes så meget med, det er primært funktionaliteten vi skal have udviklet.
Hej Hans
Nu skriver du at det er til en forening. Hvis det er at du kunne tænke dig noget hvor det hele fungerer og hvor alt er klaret, netop med henblik på en forening, så synes jeg du skulle kigge på www.klubmodul.dk. det er udviklet specielt til klubber og foreninger med alt hvad der er af udfordringer til en sådan. Systemet kører i dag på ca. 50 klubber. Der er indbygget bogføringsprogram og systemet er sat op til online betaling allerede.
Jeg vil gerne forklare nærmere hvis det har interesse.
Klubmodul bor i hhv Kolding og Lynge
Mvh
Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Jeg har et Århus-baseret firma, som kan klare opgaven for dig. Jeg har tidligere lavet mindre website, hvor fokus, ligesom hos dig, også har været på funktionalitet fremfor design.
Jeg vil gerne sende dig reference på sådan et eksempel, hvor foreningen også havde bl.a. en kalender og et billedegalleri.
Kontakt mig gerne på 31 60 07 31 eller mp@o-biz.dk