Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billigt a4 a6 papir fejltryk købes til børnehave

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi vil gerne hjælpe vores børnehave med noget papir som de ikke selv har råd til at købe til børnene når de skal tegne, så kender du et sted hvor vi købe noget rigtig billigt papir, der må gern være tryk på den ene side, altså bare det er pair der kan tegnes på stør'relse gerne a4 men og a3

vi køber det til vores børnehave som en sponsor gave

vi bor i herning området, men vi kan måske finde en til at hente det, gern en halv-hel palle

hilsen

thomas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:32

Hej Thomas, jeg har 1000 ark udløbet brevpapir som jeg gerne smider i potten. Giv mig en adresse og jeg sender det u/b.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 13:23

hejsa

tak for det

tusind tak for hjælpen

sendes til

thomas madsbjerg

plantagevej 12

7330  brande

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 13:27

Jeg arbejde engang hos en Arkitekt virksomhed, som havde en aftale med en børnehave i byen om at levere papir til dem. Vi havde to store plottere stående, og hver gang vi havde tegnet forkert eller valgt forkert rulle, var der masser af papir tilovers, det røg så ned til børnehaven.

Så har i en tegnestue i byen, kunne det da være en ide at spørge der. Det virkede ihvertfal rigtig godt der hvor jeg arbejde.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:40

I min datters fritidsordning plejede de at køre hen til det lokale trykkeri og spørge - de har altid rester til overs - måske ikke altid lige A4 størrelse, men alle mulige størrelser..

Så det skal i da næsten prøve :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:34

Jeg vil også sige at det ikke er noget man nødvendigvis behøver at betale for.

Vi er "leverandør" til en af de lokale skoler, hvor børnene har glæde af diverse papir og folie-rester som vi ellers blot ville have smidt ud.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)