Ikke et ondt ord om dig Henrik, for jeg kender dig naturligvis ikke, men man behøver ikke en guldske for at kunne klare sig selv. Det er ikke svært at finde et job idag - måske ikke lige drømmejobbet, men man skal jo starte et sted - det er altid lettere at få et job, når man har et job! Men som sagt kender jeg ikke din situation, så lad nu det ligge...
Mit indlæg var mere generelt - synes det er komplet latterligt, at man kan få penge for at gå hjemme uden at tilføre samfundet andet end udgifter. Hvis man er syg eller på anden måde uarbejdsdygtig, så er det helt perfekt, at vi har mulighed for at give disse folk en værdig tilværelse sådan som situationen er idag. Dem som blot er ugidelige eller ikke villige til at tage et simpelt job indtil man finder det rette, de skulle efter min mening ikke have en krone!
Mht. dit projekt så bare klø på - iværksætteri er en fantastisk ting - har selv været der flere gange. Hvis du kan få det til at køre på deltidsbasis så er det jo kun godt. Om du kan fortsætte på dagpenge ved siden af
ApS''et, kan du vel høre kommunen om ? De er jo også interesserede i at du kommer igang, så måske du kunne lave en ordning med dem...