Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhotel til OsCommerce webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zacho

Jeg har selv en blog hos Surftown. Dog er jeg af det indtryk, at det er et lavpris-hotel og at de er gode til de lidt mindre teknisk krævende løsninger og med nogle begrænsninger (det kan godt være, at det er ren fordom).

Det gør ikke noget, at det ikke er den suverænt billigste løsning - oppetid og hastighed er vigtigere

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:42

Hej Niels,

Dine behov kan vi sagtens klare til en fornuftig pris.

Jeg bruger Pingdom - lige som Mikkel - sættes op så en eller flere får SMS, hvis der skulle opstå et problem på en given side. Det kunne være jer og en ved os. Vi reagerer altid inden for 30 minutter eller mindre i tiden 7 - 23. Vi håndterer blandt andet www.atlantisrejser.dk, som netop har været fremme med TV reklamer med mere. De har trukket en del trafik uden problemer.

Jeg ville kunne tilbyde dette til 299,- per måned eks moms.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Måske skulle I overveje at få en egen server eller evt. en virtuel server, og så en god service level agreement med en professional leverandør, der kender OsCommerce ud og ind. På den måde er I mindre sårbarer overfor andres evt. sikkerhedshuller eller manglende opdateringer.

Det koster selvfølgeligt lidt mere, men afhængigt af jeres omsætning kan det godt være overvejelsen værd!

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:20

Hej Lundsby,

Vi kender godt OSCommerce efter at have arbejdet med systemet i mere end 4 år. Wink

Derudover er vi vant til at klare hosting for sites med stor belastning og eks. synkronisering med eksterne kasse og regnskabssystemer.

Stadig til en fornuftig pris.

Ikke at du skriver, at vi ikke professionelle, men ville bare præciserer det Cool

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:41

Hej Thomas

Mit svar var egentligt ikke møntet på dig, det var mere en anbefaling til hvordan forsvarligt kan hoste Open Source eller andre løsninger hvor kunden har adgang til kildekoden.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:45

Nu vi snakker virtuelle servere så skulle jeg måske nævne at vores Medium og Pro løsninger netop er basseret på en løsning med en virtuel server per kunde.

Mht. kommentaren om Pingdom så håber jeg såsandelig ikke at der er nogen overhovedet der bruger det som deres eneste overvågningssystem. I min virksomhed er det last-line of defense, samt et værktøj der giver os nogle pålidelige tredieparts målinger af både os selv og vores konkolegaer i branchen.

Tråden her er ikke det rette sted, men det kunne da være rigtigt interesant med en tråd hvor de forskellige udbydere fortæller lidt om hvordan deres systemer er sat sammen :)

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:01

En virtuel server lyder helt sikkert interessant - det kan jeg godt se fordelene i, hvis prisen ikke bliver for høj. En rigtig server venter vi lige med, til vi har fundet ud af, hvordan vores kommende lagersystem skal fungere. Det nuværende er desværre fra før murens fald...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)