Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress.com vs wordpress.org

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg også fået lavet mig en blog , der sparker røv i søgemaskinerne . Og først og fremmest tusinde tak til alle de fantastisk gode mennesker herinde jeg har nasset på. Både ved at få svar, ved at læse deres svar til andre og ved at læse deres egne hjemmesider. Specielt drejer det sig om : Martin Thorborg og hans e-pusher, DeMib og hans svar og viden generelt , Thomas Rosenstand for en super god hjemmeside med masser af viden og Frank Hellerup Madsen for masser af gode svar herinde. Har jeg glemt nogen, så sorry !

I har været med at opfylde mine internet marketings drømme, så mange mange mange tak !!

Nu til et spørgsmål til :

Min blog sparker som sagt, god amagerrøv, i søgningerne. Meen det er en .com wordpress, og den kommer jo kun frem ved generel søgning på Google, og ikke i søgninger på dansk. Mit spørgsmål går så på : hvem kender til statistik i søgninger fra DK. Hvor mange bruger " søgninger fra DK" ? Jeg bruger det kun selv super sjældent, kun når jeg ved jeg absolut skal bruge noget fra DK. Ellers søger jeg bare uden at tænke over det.

Jeg får selvfølgelig overført min blog til et .dk domæne stadig i wordpress, hvis det er bedre (?), men jeg venter lige lidt.. Har arbejdet som en polak på det seneste

Tak for svar Smile

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det glæder mig, at nogen får gavn af mine svar og Aminoindsats Smile

Mht. statistik for søgninger i DK, så jeg på et tidspunkt nogle UK-tal/estimater, der sagde, at der var under 2% af brugerne, der trykkede på de to lokale muligheder.

I DK kan der måske nok være lidt flere, der trykker på sprog-knappen, da engelsk ikke er vores modersmål, men du kan nok regne med, at det er forsvindende få, der ikke bare søger i standardversionen.

Når det er sagt, så se alligevel at få flyttet din blog over på eget domæne og egen Wordpress, så du selv har fuld kontrol over alt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:37

Jamen det gør jeg i den grad Frank. Jeg skammer mig næsten over at nasse så meget. Men jeg har sat mig for at i det mindste at lære basis om SEO. Senere når det hele så kører, så vil jeg gerne ansætte en til at vedligeholde og udbygge de forskellige projekter jeg laver.

Jeg tænkte nok statistikken var sådan . Jeg får det overført senere. Der dukker hele tiden noget nyt op, som man skal lave. Så jeg orker ikke mere lige nu.

Jeg glemte Lars Bachmann, men det beror vidst mere på tilfældighed at jeg ikke lige har været inde på hans side.

God weekend Frank

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:49

movement:
Meen det er en .com wordpress

Skift

movement:
Jeg får selvfølgelig overført min blog til et .dk domæne stadig i wordpress, hvis det er bedre (?), men jeg venter lige lidt.. Har arbejdet som en polak på det seneste

Gør det nu, hvorfor vente, arbejd som en polak på din egen blog.

Mange mennesker, jeg selv inklusive, vil ikke vægte en blog der skal sælge noget særlig højt hvis den ligger på et gratis domæne som xx.wordpress.com

Ydermere kan du heller ikke style den på samme måde som din egen

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:10

Nu holder jeg som minimum weekend. Men det kommer ikke til at tage månedsvis. Jeg regner med den er klar om max 2 uger.

Jeg er absolut ikke typen der udskyder ting, eller følger på ens momentum. Men at holde fri.. det har jeg sværere ved.

Så nu slapper jeg Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:26

hmm nu bliver jeg i tvivl . Jeg har jo allerede en hovedside som performer rigtig godt, derudover er jeg så kommet i gang med bloggen , som også performer super. Men hvis jeg skifter over til wordpress.org og får mig et .dk domæne, så skal sitet uploades hos min host, og kommer jeg derved til at tabe en masse linkjuice fra wordpress serveren ? Så vil jeg sgu hellere,forløbigt, beholde min aktiv3.wordpress.com side, i stedet for at skulle optimere for vildt, for at opnå den position jeg har allerede nu med wordpress.com

Jeg håber i forstår tankerne bag. Og ja jeg ved godt konvertering er konge osv.

Men spørgsmålet er vel dybest set : bliver jeg nulstillet på google,  hvis jeg overfører al data fra wordpress.com til .org ? Og skal jeg så derfor igennem et hav af SEO arbejde ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)