Nu har jeg også fået lavet mig en blog , der sparker røv i søgemaskinerne . Og først og fremmest tusinde tak til alle de fantastisk gode mennesker herinde jeg har nasset på. Både ved at få svar, ved at læse deres svar til andre og ved at læse deres egne hjemmesider. Specielt drejer det sig om : Martin Thorborg og hans e-pusher, DeMib og hans svar og viden generelt , Thomas Rosenstand for en super god hjemmeside med masser af viden og Frank Hellerup Madsen for masser af gode svar herinde. Har jeg glemt nogen, så sorry ! I har været med at opfylde mine internet marketings drømme, så mange mange mange tak !! Nu til et spørgsmål til : Min blog sparker som sagt, god amagerrøv, i søgningerne. Meen det er en .com wordpress, og den kommer jo kun frem ved generel søgning på Google, og ikke i søgninger på dansk. Mit spørgsmål går så på : hvem kender til statistik i søgninger fra DK. Hvor mange bruger " søgninger fra DK" ? Jeg bruger det kun selv super sjældent, kun når jeg ved jeg absolut skal bruge noget fra DK. Ellers søger jeg bare uden at tænke over det. Jeg får selvfølgelig overført min blog til et .dk domæne stadig i wordpress, hvis det er bedre (?), men jeg venter lige lidt.. Har arbejdet som en polak på det seneste Tak for svar
|
Det glæder mig, at nogen får gavn af mine svar og Aminoindsats
Mht. statistik for søgninger i DK, så jeg på et tidspunkt nogle UK-tal/estimater, der sagde, at der var under 2% af brugerne, der trykkede på de to lokale muligheder.
I DK kan der måske nok være lidt flere, der trykker på sprog-knappen, da engelsk ikke er vores modersmål, men du kan nok regne med, at det er forsvindende få, der ikke bare søger i standardversionen.
Når det er sagt, så se alligevel at få flyttet din blog over på eget domæne og egen Wordpress, så du selv har fuld kontrol over alt.