Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på SEO website

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer!

Jeg har, i sidste uge, påbegyndt et projekt på informationsbasen.com. Projektet går i sin enkelthed ud på at skrive mindst en artikel om dagen, som de fleste kan få gavn af. Det er gode råd, guides, og lignende.

Idéen er at bringe noget værdi til læsere, men på samme tid vil jeg selvfølgelig gerne generere en omsætning til mig selv.

Jeg har sørget for at siderne er optimeret rimelig godt, og jeg gør hvad jeg kan for at blive repræsenteret i Google (Har kun haft siden i under en uge, så det tager nok lidt tid før der rigtig sker noget).

I den sammenhæng har jeg nogle overvejelser, jeg gerne vil høre jeres tanker om.

• Hvor mange besøg skal man have før man kan skovle 10.000 kr. ind på et website med AdSense?
  • Er der andre reklame-programmer jeg bør bruge?
  • Hvordan spreder jeg ordet bedst muligt om siden?
  • Det der interesserer mig mest er helt klart hvor mange besøgende man skal op på - og om det kan lade sig gøre - før man har en nogenlunde indtægt. Er der nogen der har erfaringer her?
  • Har du andre kommentarer til sitet er du mere end velkommen.

Hilsen Bo
winthermoller.dk

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:51

Hej.
Jes synes du har for mange adsense blokke.. Meget frustrerende at de kommer midt i en artikel mere end én gang! Én gang er rigeligt, ellers hopper jeg hurtigt videre, og det er ikke hvor jeg har klikket på en reklame.

Siden er vel ok, dog ser den ikke ud af det helt vilde.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:58

Hej Bo

Jeg vil gerne være skribent, men har lige et par spørgsmål. Har du et nummer jeg kan fange dig på imorgen?

Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Skrevet kl. 18:05

Steven:
Tak. Hvad foreslår du jeg skal gøre. Kun én adsense-blok pr. artikel?
Er det noget du har erfaring med, eller er det din egen holding til det?
Reklamer er selvfølgelig irriterende, men det kommer aldrig til at løbe rundt hvis ikke der er noget til at finansiere det. Hvis reklamerne irriterer duer det selvfølgelig heller ikke.

Michael:
Send mig en mail på bm@web2you.dk, så taler vi lige om det :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:41

Hej Bo,

hvis du skal op og tjene 10.000 kroner på din hjemmeside, skal der lægges en stor indsats i den. Både mht. indhold og SEO-arbejde.

Jeg har sites, der giver et par kroner eller tre pr. besøgende, men de er også knivskarpt optimeret i et købelystent segment med mange penge. (og beløbet inkluderer alle programmer på siden ikke kun Adsense). I en gammel snak herovre på Antphilosophy-bloggen kom der beløb på mellem 25 og 33 øre pr.  sidevisning på bordet. (Se snakken i kommentarerne også).

Og ja, du bør helt klart overveje at supplere Adsense med andre programmer. De såkaldte affiliate-programmer tilbyder kommision for salg, du kan skaffe dem. Med meget målrettede artikler kan det være en idé at teste nogle af dem hist og her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Hej Bo.

Velkommen til verden af drømme om pasiv indtægt og mangel på tålmodighed..he he he

Personligt, så vil jeg droppe tanken om en indtægt du kan leve af ved brug af blogging. Danmark er bare ikke stor nok til det.

Nu ved jeg ikke, hvad man tjener pr klik, men hvis det er nede øre, så kan du jo regne baglæns.

10.000 kr / 10 øre = 100.000 klik.

Og hvis det er kun 1% af dine besøgende der klikker en gang, så ser regnskabet sådan ud :

100.000 besøgende som klikker x 100 = 10.000.000 besøgende pr måned. Dette er dog ikke unikke besøgende, men alle som kommer ind på din blog i løbet af en måned.

Så mit råd, hold fast i din blog og dit faste job Stick out tongue

PS: hvis regnskabet er helt forkert, så ret mig lige.Angel

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:49

Hej Glenn,

Hvad hvis klikprisen er over 10 kroner. Vupti, 1000 klik. Det kan man godt generere ud fra en velskrevet artikel, der ligger godt på google, især hvis man er lidt kreativ. Ja, det findes faktisk i Danmark inde for visse områder.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Skrevet kl. 12:39

Hej alle.

Jeg er gået igang med forsøget, og nu vil jeg blive ved til januar, som det mindste.

Det er en uge siden jeg lancerede siden, og den har nu ca. 5 kr. indtægt om dagen. Det er jo virkelig ingenting, men jeg forventer at 10-doble indholdet til januar, ved at have skrevet 10 gange så mange artikler. I samme periode regner jeg med at få en pagerank i Google, og at mine sider bliver indekseret ordentligt.

Hvis vi er lidt grove i regnestykket kan vi gange mine 5 kr. pr. dag med 10 til januar, og så skulle der gerne være en 50er om dagen. Hvis det ikke er tilfældet til januar vil jeg sandsynligvis droppe projektet til den tid. Hvis jeg til gengæld går over "budget" eller rammer en 50er om dagen, vil jeg helt sikkert fortsætte forsøget.

I øjeblikket kræver det en del arbejde, men det er interessant at finde ud af hvordan seo-verden hænger sammen. Og hvis jeg rent faktisk kan få den op på 50 kr. om dagen til januar med ca. 100 artikler på sitet, så vil jeg uden tvivl prøve at få 10-doblet det også.

Jeg har en idé om at det vil gøre en stor forskel at jeg rent faktisk bliver repræsenteret i top 5 i søgeresultaterne med mine artikler - hvilket jeg forventer om 3 måneders tid.

Kom endelig med kommentarer.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:12

Hej

Jeg har lige et spørgsmål, hvad gir mest i indtjeningen er det Google adsense?

Jeg har en side med 150 besøgende om dagen hvor der kun læses artikler, hvad kan i anbefale...

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:18

Arlo:

Hej

Jeg har lige et spørgsmål, hvad gir mest i indtjeningen er det Google adsense?

Jeg har en side med 150 besøgende om dagen hvor der kun læses artikler, hvad kan i anbefale...

Nu ved jeg ikke hvad din side går ud på, men hvis det er samme som ovenstående, ville det sikkert være at finde nogle annoncører indenfor de forskellige artkikler og sætte på som reklame, enten adsense eller affiliate så du får penge hvis vedkommende som har klikket laver et køb.. Disse kan give gode penge, men det kræver at du sælger produktet og samtidig ikke virker for åbenlys i salgstalen.

Har ikke selv sådanne sider, men det er min umiddelbare forventning i forhold til hvad jeg giver ud i reklame penge.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)