Hej Aminoer.. Langt om længe er vores nye hjemmeside klar, dog stadig med små justeringer vi tager løbende.Vi vil meget gerne have kommentarer til design, om den er overskuelig og til at betjene.Samt om der er ting vi mangler ,eller skal have lavet om.. Siden har et unikt design. Nogle vil syntes om den ,og andre vil hade den, men sådan er det jo med hjemmesider.. Se siden her :http://www.looads.dk Vi ser frem til en masse feedback. På forhånd tak. M.v.h Rahbek Group Loo-Ads |
Feedback på hjemmeside www.looads.dk ønskes
Kontrasterne i bruger står og kæmper med hinanden, den røde skrift på grå baggrund er meget svær at læse, menupunkterne er tæt på ulæselige da baggrunden er alt for kraftig, de mange røde linier på tværs af siden forvirre kraftigt og nedsætter læsbarheden, blandingen af alverdens forskellige skrifttyper får siden til at se rodet ud, billederne er af utrolig dårlig kvalitet, de rullende tekster er forvirrende og der er ingen grund til dem, da der er masser af plads på siden. Jeg forstår ikke der er så mange billeder af toiletter (hvoraf mange er forvrængede), og ingen billeder på forsiden af jeres koncept? Er desværre nød til at sige at jeres side nok skræmmer mere end den gavner, og ikke ser specielt gennemarbejdet ud. Der er ingen gennemgående rød tråd, og ligner ikke et professionelt firma. Nok ikke det du ville høre, men ikke desto mindre mit indtryk Held og lykke med projektet. |
Hej Christian.. Din kritik er velkommen, da vi kan bruge den til forbedringer.. Vi har valgt at lave siden helt anderledes ,end de enorm mange standard skabelon sider som findes i dag. Nogle af de ting du påpeger er jeg enig i og andre slet ikke. Men når alt kommer til alt, er vi jo heldigvis alle forskellige lige som hjemmesider er det, da verden ellers ville blive ret kedelig. Du omtaler kun design..Hvad med info og navigation af siden?? Ville også gerne have lidt feedback på den del. Og til alle andre..Kom frisk med jeres meninger.Vi har brede skuldere. M.v.h Rahbek Group |
Jeg må erklærer mig fuldstændig enig med Christian. Havde jeg søgt en tjeneste a la jeres og stødt på jeres hjemmeside, var jeg ikke blevet meget mere end 2-3 sekunder på jeres side. Den er alt for rodet og ser mildest talt uprofessionel ud. |
![]() En god skabelon vil dog i mine øjne altid være bedre end en siden som ligner noget der ikke er gennemarbejdet eller brugt tid på. Design gør at informationen er svær at læse - det er mit umiddelbare indtryk. Alle de salgsargumenter i har i venstre side skal nok fremhæves noget mere, og placeres anderledes. Jeg tror ikke der er mange der ser dem med deres nuværende placering. Navigationen er simpel og ligetil - men da det er svært at læse hvad der står på menupunkterne, så der fejler den lidt. ...det var lidt mere til indhold. |
Dato: 21-09-2006 12:40:20 Forfatter: Rahbek Group Loo-Ads Vi har valgt at lave siden helt anderledes ,end de enorm mange standard skabelon sider som findes i dag. I det konkrete tilfælde her, ville jeg klart foretrække en standard skabelon fremfor det layout/udtryk sitet har i dag. Jeg synes at der er for meget stilforvirring over sitet. Men bortset fra det, så mangler jeg to ret (for mig) vigtige ting: Eksempler og cases. Jeg er ikke helt klar over hvor rammen sidder. Er det invendigt på døren i "båsen", eller hvor sidder den? Jeg synes at det er relevant at vise nogle fotos fra der hvor de er monteret. Cases er jo også altid en god ting, især hvis I kan komme med nogle kundeudtalelser. Det er en lidt alternativ form for markedsføring, sammenlignet med online/magasin/avis annoncer. Derfor er det nok ekstra vigtigt at fortælle hvad man får ud af at annoncerer hos jer, og fortælle nogle gode succeshistorier. mvh Carsten |
Jeg er helt enig med de andre kommentarer. Siden ligner slet ikke noget der er seriøst, og slet ikke noget der er et firma værdig. Jeg kan godt ud fra siden forstå at jeg kan få en annonce på et lokum et eller andet sted, men hvor..? kom med nogle eksempler på "kendte" steder man kan få sin loo-ads op og hænge. Prøv evt. at kigge på jeres "konkurrent": http://www.admoreambient.dk/ |
Wow... Nu er meget af det jo sagt, men vil starte med at forælle hvordan mit første indblik af siden var. Jeg fik et kæmpe chock, og sad lige for mig selv og tænkte: har naboens fætter på 12 nu igen været inde i frontpage og lege.. Hvilket er helt iorden, bare ikke til en side der skal sælge ens navn, og vise hvordan ens firma grundlæggende er. For idag betyder en hjemmeside rigtig meget, ikke kun de informationer der er på siden, men også hvilket image i udstråler med siden, brugerne i dag er utrolig kritiske og som du allerede har fået at vide af en af brugerne, så ville han surfe videre inden for de første 3 minutter. Jeg ville ligeså. Jeres logo ser ud til at være lavet i paint, og derefter lagt i regn og blæst i 10 år, for derefter at være kommet på hjemmesiden ( tænker på den hakkede kant sådan ) Hvis jeg var jer ville jeg enten vælge ikke at profilere mig på nettet, eller få udviklet en mere professionelt website. Jeg ved godt i forsvarer jer med at smag er en svær størrelse at håndtere, men der er nu nogle grundlæggende regler inden for webdesign, og gennerelt design. Blandt andet som Christian påpeger med typografi, farvevalg og den slags. Jeg håber i kunne bruge den lidt hårde vurdering. |
Please.. Hvis du vil noget med din virksomhed og webside, så skal du få gjort noget med den "nu.." Du skal tænke på at du sælger reklame og marketing, så en vis grafisk og design fornemmelse burde være en del af det. Og jeg må sige at det signalerer din webside overhovedet ikke.. Beklager.. men ordet pinligt er det første der falder mig for. Du skal tænke på at det er reklamekøbere/marketingfolk som er din kundegruppe og du skal leve af.. Og jeg vil godt sige at der intet unikt er i dette design. Hvis man ville lave noget naivt skal man gennemføre det på en helt anden måde. Kan kun sige en ting, det er en "OMMER" Mange hilsner:/Thomas |
Hej Rahbek, Du får lige et par skud fra hoften fra en multimediedesigner (et studie der beskæftiger sig meget med webdesign). Ros: I har da fået alt den information man kan ønske sig med ![]() Navigationen virker fint Ris Drop Rahbek Group på hjemmesiden. Hold jer til 1 navn. Det forvirrer mig som kunde; hvem handler jeg med? Siden er ikke unik. Slet ikke når den er sat sammen i Frontpage (Jflg. kildekoden). Det ligner en side lavet af en førstegangsbruger. Menu''en dur ikke. Skriv aldrig hvid på hvid (gråtone). Sæt "Jobs" ned. Evt. kunder er ligeglade med at I søger folk, byt den ud med "Få et tilbud" og "FAQ" da det er det kunderne vil vide med det samme. Banneret i Bitmap ligner en amatørs. Det kan laves i jpeg og fylde det samme, men ligne 1 million mod den I har nu. Få taget nogle bedre fotos! I sælger wc reklamer, så vis det dog ![]() -- Alt i alt: Få en webdesigner. Om det er en 15-årig knægt der laver noget sort fra værelset er ligegyldig. Resultatet vil næppe blive dårligere end det I har i dag... Held og lykke ps: alle mine spørgsmål er retoriske. Du behøver ikke svare på dem, bare tænke over dem ![]() |