Jeg var inde på din side. Nu skal du ikke tage det tungt, men jeg nåede faktisk ikke at finde ud af hvad jeres produkt er, lukkede siden ned efter 3 sekunder. Den er blandt de mest uprofessionelle firma sider jeg nogensinde har set. Jeg kunne aldrig finde på at købe noget derinde, hvis man altså kan det. Jeres topbanner ligner desuden noget I har lavet i Paint (tegneprogram for børn ;) ). Brug kritikken og få fat i en webdesigner, I få ikke solgt et produkt vha. den hjemmeside - I mister potentielle kunder. mvh Tobias |
Kære Rahbæk Group,
Puha - sikke en omgang. Jeg kan kun tilsluttte mig de mange gode kritikpunker. Det site er simpelthen pinligt. Ikke blot er det et amatørsite der ved første indtryk, med wc kummer og farvelade garfik, får mig til at tro at det er endnu et site med jokes eller nøgenbilleder af Pamela Anderson. Sådan et site er skam fint nok, men nok ikke jeres hensigt.
I forsøger jer også med, synes jeg, meget pinlige "sjove" vendinger udi slogas. "700.000 med bukerne (husk lige et s der) om knæene...". Det er altså useriøst.
I henvender jer til, som tidligere nævt, marketing folk - seriøse erhvervsfolk, der skal have tillid til at det loo-ads i skal hjælpe med at formidle, for øget profilering for kunde, er et professionelt og sobert arbejde. Det her stinker simpelthen.
Jeg så det link til jeres konkurrent - og de har valgt, synes jeg, et sobert og en langt mere professionel indgangsvinkel både visuelt og på skrift. De skriver om deres produkt at "man får formidlet et budskab i øjenhøjde, ved at hænge over urinalet". Hallo - de bruger ordet urinalet og ikke beskidte billeder af wc kummer.
Jeg kan kun sige som de andre - få nogle dygtige fagfolk til at vurdere det igen, og overvej lige en ekstra gang OM I rent faktisk er i den rigtige branche med at skabe kommunikation og markedsføring for andre. Jeg er selv gammel salgs- og marketingchef og ville aldrig have tillid til et firma med den profil - kan I ikke bringe budskabet sobert for jer selv, kan I det heller ikke for mig. Sorry!