Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside www.looads.dk ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var inde på din side. Nu skal du ikke tage det tungt, men jeg nåede faktisk ikke at finde ud af hvad jeres produkt er, lukkede siden ned efter 3 sekunder. Den er blandt de mest uprofessionelle firma sider jeg nogensinde har set. Jeg kunne aldrig finde på at købe noget derinde, hvis man altså kan det. Jeres topbanner ligner desuden noget I har lavet i Paint (tegneprogram for børn ;) ). Brug kritikken og få fat i en webdesigner, I få ikke solgt et produkt vha. den hjemmeside - I mister potentielle kunder.

mvh Tobias

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:19
Kære Rahbæk Group,

Puha - sikke en omgang. Jeg kan kun tilsluttte mig de mange gode kritikpunker. Det site er simpelthen pinligt. Ikke blot er det et amatørsite der ved første indtryk, med wc kummer og farvelade garfik, får mig til at tro at det er endnu et site med jokes eller nøgenbilleder af Pamela Anderson. Sådan et site er skam fint nok, men nok ikke jeres hensigt.

I forsøger jer også med, synes jeg, meget pinlige "sjove" vendinger udi slogas. "700.000 med bukerne (husk lige et s der) om knæene...". Det er altså useriøst.

I henvender jer til, som tidligere nævt, marketing folk - seriøse erhvervsfolk, der skal have tillid til at det loo-ads i skal hjælpe med at formidle, for øget profilering for kunde, er et professionelt og sobert arbejde. Det her stinker simpelthen.

Jeg så det link til jeres konkurrent - og de har valgt, synes jeg, et sobert og en langt mere professionel indgangsvinkel både visuelt og på skrift. De skriver om deres produkt at "man får formidlet et budskab i øjenhøjde, ved at hænge over urinalet". Hallo - de bruger ordet urinalet og ikke beskidte billeder af wc kummer.

Jeg kan kun sige som de andre - få nogle dygtige fagfolk til at vurdere det igen, og overvej lige en ekstra gang OM I rent faktisk er i den rigtige branche med at skabe kommunikation og markedsføring for andre. Jeg er selv gammel salgs- og marketingchef og ville aldrig have tillid til et firma med den profil  - kan I ikke bringe budskabet sobert for jer selv, kan I det heller ikke for mig. Sorry!

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:01
Hej alle Aminoer.

Vi er utrolig glade for den feedback vi har fået. Det er alt sammen kritik som vi nu har smidt ned i en pose og er i gang med at ryste godt og grundigt.Vi er bestemt ikke interesserede i at skræmme besøgende på vores hjemmeside væk.Vi har et super produkt og et seriøst firma og det skal vores side selvfølgelig afspejle.( og ja, det er en ommer ).

Vi håber på at det nye design kan komme op at køre inden for den næste ugetid,og når det sker vil vi meget gerne at i ,igen vil komme med jeres meninger..

Tak for hjælpen.

M.v.h

Rahbek Group Loo-Ads

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:48
overvej meget kraftigt at få lavet den af en prof.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:23
Jeg ved ikke hvordan I har formået det, men jeres nye side er næsten værre end jeres forrige.
Alt hvad der (konstruktiv) kritisk kan siges om jeres side er vist sagt (og jeg er enig i det hele) så vil blot lige tilføje: Pas på med tilfældige billeder fra Google. Ud over den ringe signalværdi dem I har valgt har, så er der sikkert nogen derude som har copyright på dem og som måske ikke ser med milde øjne på, at I kopiere deres arbejde og bruger det kommercielt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)