Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal Bannereklamer koste?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Netop det faktum at man rammer bredere gør jo at konverteringen vil blive dårligere, hvilket igen er med til at fordyre "visningsløsningen".

Selvfølgelig er det så med til at brande, men det er der jo så meget der er..

Mvh

Jesper

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:26

Hej Nicolai,

Jeg ville gøre følgende:

1) Kontakte alle der har interesse i fotografi. Det kunne Digtal Kamera producenter, Forhandlere herhjemme, udstyr til fotografi. Magasiner som skriver om det. Fotografer etc etc.

2) Tilbyd dem målrettede reklamer på dit site.

3) Hvis du skriver om noget bestemt, så kontakt en eller flere og hør om de vil have en annonce, eller betale for et link på din blog.

Eks. Skriver du om fotografier og hvordan man bruger dem på en hjemmeside, kunne jeg da godt være interesseret i et link for en pris af 500 - 1000 kroner i artiklen. Hvis folk skal have lavet en hjemmeside hvor billederne er ekstra vigtige, eller et galleri eks.

Det tror jeg giver dig meget mere.

Du skal selvfølgelig stadig holde din redaktionelle linje fri adskilt, men mange store sites der skriver om hardware med mere, får jo netop penge ind på den måde.

Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:40

Hejsa

Det har givet mig masser af input. Jeg har oprettet mig til adsense.. første step. Men jeg har også udformet noget omkring banner reklamer på www.fotograftips.dk og vil kontakte de firmaer jeg syntes er interessante og vil gå direkte til dem.  har kigget også kigget en smule på det med affli.... kan sku ikke lige stave det nu... :)

Men hvordan er det så når jeg vil kontakte de her firmaer med tilbud om banner reklamer... må jeg det? eller er det spam hvis jeg sender en email til dem?

Brix

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:43

Du må ikke sende en mail, med mindre de har givet dig lov til det - ellers er det spam. Men ring op til deres hovednummer og hør, hvem du må kontakte - så skulle vejen være banet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:46

Hej Nicolai,

Fandt du ud af en løsning? Som sagt tidligere i dette indlæg er Kong Graas interesseret i at høre om priser, statistik osv. :o)

mvh,
Peter

Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:53

Hejsa..

Jamen jeg er i den fase hvor jeg har fået puttet adsense på bloggen.... Derudover har jeg igår aftes lavet et skriv omkring bloggen, statestik og priser... som jeg vil bruge til at kontakte evt. annoncører med..

Sender den gerne til dig også :)

SES

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)