Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man mere gøre?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Nu har vi købt SEO-Lex samt Rosenstands materiale om SEO i dandomain shops.

Vi har derfor fået opbygget en rimelig god linkstruktur på vores shop!

De sidste 2 uger har vi lavet 4 backlinks fra linkkataloger om dagen.

Vi ser nu også resultater, da vi ligger bedre på mange keywords, og er gået fra ~120 besøgende om dagen til ~240. Denne forøgelse skete dog stort set fra dag til dag, og placeringsmæssigt, har vi nu stået stille i 10 dage, på de søgeord vi har fokus på.

Lige nu fokuserer vi på 1 enkelt søgeord, så vi linker fra linkkataloger med det ene søgeord, som anchortext.

Jeg kan dog ikke forstå, hvis det ikke kan gøres hurtigere? Vi tilføjer som sagt, til 4 linkkataloger om dagen, men den rigtige anchortext, men når vi har 13 søgeord vi gerne vil optimere, så kommer det til at tage LANG tid, at få en nogenlunde placering på dem alle, hvis vi kun "må" lave 4 backlinks om dagen.

Jeg føler lidt vi har misset noget?

I Rosentands bog anbefaler han 4-5 nye backlinks om dagen, er dette per Domæne eller per Unikke side på domænet?

Ser frem til at høre fra jer :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du må gerne lave mere end 4 links om dagen :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:22

Michael Grove:
Du må gerne lave mere end 4 links om dagen :)

Nogen øvre grænse?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 14:23

Det skal virke naturligt. Hvis man kan sige at det er en "grænse".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:27

Michael Grove:

Det skal virke naturligt. Hvis man kan sige at det er en "grænse".

Hvordan i alverden skal man forstå det???? ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 14:31

Business:
Hvordan i alverden skal man forstå det???? ;o)

Din linkbuilding skal virke naturligt på søgemaskinerne. Det er jo ikke unormalt at en hjemmeside der kommer på forsiden af Digg o.lign. får måske 1000 nye links.

Men det skal jo afpasses, og vurderes hvor meget du selv syntes du "tør" lave. Jeg har næsten altid lavet omkring 50 links pr. dag på mine blogs mv.

Dette er ikke noget jeg er blevet straffet for endnu, da det jo også er de færreste steder at links bliver godkendt samme dag.

Men jeg er ikke SEO ekspert, så hvis der er en SEO kyndig der vil komme med lidt supplerende info, ville det være perfekt.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:41

Tak for svarene.

Men Rosenstand siger 4-5 om dagen?

Vi vil selvfølgelig gerne holde risiciene på et minimum.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikkel F. Andersen:

Så giv din konkurrrent 10 links om dagen... Så forsvinder de måske ud i den blå luft.

Der er ingen risiko, og der er ingen der kan sige hvad grænsen er. Heller ikke Rosenstand.

Hvad nu hvis vi alle der læser her på amino, besluttede os for at linke til din side. Ville du så blive smidt ud af google?

Lad være med at lægge din lid til noget du læser i en bog alene. Og lad være med at bygge links til din side fra linkkataloger alene. Det er nok den mest langsommelige måde til at opnå placeringer på google!

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel

Hvis det eneste du gør efter at have læst SEO-Lex er at få links fra link kataloger, så har du vidst ikke hørt ordentligt efter i timen Wink

Prøv at læse den igen.

I min verden er 95% af alle link kataloger skod - så derfor har vi opbygget en intern liste over, hvilke link kataloger der har lidt værdi og det er det eneste vi bruger af tid på katalogerne.

Så gå i stedet i gang med at få nogle ordentlige links fra hjemmesider der betyder noget i Googles øjne.

Hvis du stadig er i tvivl om hvad jeg mener er du velkommen til at købe Søgeoptimeringsrapporten

Mvh,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel F. Andersen:

Tak for svarene.

Jeg tager lige et break fra min Amino-pause og retter op på en misforståelse: I SEO-LEX står der ikke noget om, at man bør holde sig til 4-5 links om dagen. når det gælder kataloger. Med ganske få undtagelser er linkkataloger så tæt på ligegyldige, at det intet betyder, om der tilmeldes til 5 eller 15 pr. dag.

Men links fra alt muligt andet kan gå for hurtigt - og det behøver man ikke tro på, blot fordi det står i en bog. Det er bare at gå ud og prøve det i den virkelige verden ;-)

Derfor anbefaler jeg en roligt tilvækst - f.eks. 4-5 pr. dag. Mere er der ikke i det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)