Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropship regnskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer at starte en webshop, til at starte med har jeg tænkt på at det skal foregå med dropshipping så jeg kan få noget kapital til evt. senere opkøb af restpartier og andet der kan viderersælges.

Jeg har snakket med en virksomhed der ligger i england som jeg så bare skal betale og de sørger så for at sende det til mine kunder.

Så er spørgsmålet bare hvad jeg skal have gjort for at komme i gang og hvordan regnskabet skal laves?

Jeg skal selvfølgelig havde oprettet mit firma med cvr-nummer og sat min webshop op.

Men derefter at jeg lidt på bar bund.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:25

Hej

Dropshipping er helt sikkert en mulighed. Hvis du søger herinde på emnet, så er der som du helt sikkert vil erfare en del meninger omkring dette.

Min mening er, at det kommer an på to basale ting. Tillid til din leverandør/leverandøre. Kan du nøjes med mindre avance end folk, der køber hjem til lager.

Regnskabsmæssigt varierer det ikke så meget at du har med dropshipping at gøre frem for at købe hjem. Du vil sikkert få flere fakturaer fra din leverandør end ved engros køb.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 28. Sep 09
Skrevet kl. 21:51

Hej Nicolai tak for dit svar :) jeg har læst endel af alt det der står herinde om emnet.  Jeg er dog stadig i tvivl om hvor meget det kræver regnskabmæssigt og hvordan jeg håndterer det.

Er i tvivl om hvad jeg skal betale udover det som dropshipperen skal have, ved ikke om jeg selv skal håndterere moms f.eks. og hvad jeg skal opgive til skat?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:38

Hejsa,

Du skal være velkommen til at kontakte mig, så kan jeg se om jeg kan hjælpe dig lidt - eventuelt kan du overlade bogholderiet til mig? :)

Så er der mere tid til at fokusere på at sælge produkter i webshoppen

Tilmeldt 28. Sep 09
Skrevet kl. 13:42

Tak for tilbudet Jesper, men jeg kører med meget lavt budget så det er der ikke penge til i første omgang.

Webshoppen er en bibeskæftigelse da jeg ellers mister mine dagpenge.

Mit største problem med at komme i gang er jeg ikke helt ved alt det med hvor meget regnskab der er nødvendigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)