Hvad er så en god pris pr link? 3-5 kr? (blot en forespørgsel
|
13 kr pr. link fra et dansk katalog :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneider
Hvad er så en god pris pr link? 3-5 kr? (blot en forespørgsel
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
13 kr pr. link fra et dansk katalog :-). Med venlig hilsen |
Jeg plejer at give omkring 20 kroner, men det er også kvalitet.. Det er 100 % automatisk tilmelding til en pris på 2-5 kr. Det er i hvert fald min mening |
synes jeg lyder billigt vidste du laver unikke beskrivelse og små ændringer i alle links beskrivelser , jeg kan i hvert fald ikke nå mere end et par links i time vidste de skal være forskellige beskrivelse
med jeg ville til enhver tid vælge Mikkel deMib Svendsen eller anden seo ekspert der havde flere års erfaring eller jeg ville lave det selv da jeg ved mest selv om mit eget produkt |
Hehe.... det lyder ok. Skulle blot lige tjekke op på hvor prisen lå. ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Mikael, Jeg har løst problemet med at automatisere alt det der kan. Så er der næsten kun er rent skrive arbejde tilbage. Anyway så er der ingen grund til at tage den debat her - den køre allerede flere andre steder på Amino. Med venlig hilsen |
Det med at sige at alt automatisering af links er noget skidt, der er jeg uenig. Er medlem af en tjeneste som dagligt giver mig et par links, og det virker fremragende. Hvis jeg ville kunne jeg få over 100 links om dagen, til under 1dollar om dagen, men det kræver en del skrivearbejde, da man selv kan producerer de unikke tekster.
|
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Det lyder spændende, må jeg spørge; Hvilken tjeneste er det der giver dig et par link om dagen? hvem udbyder denne? og hvad koster det? |