|
Jeg er én gang blevet snydt og kommet til at købe af buy-aid.com. Siden har de vel ringet 10 gange,- jeg skælder dem ud hver gang og siger jeg vil tages af deres opkaldsliste og de aldrig skal ringe mere. Men det hjælper ikke. Nogen ideer til at slippe af med dem? |
Hvordan slipper man for buy-aid.coms opkald?
|
|
|
Dato: 19-09-2006 21:20:55 Forfatter: Mikkel deMib Jeg plejer bare at fortælle dem, at jeg tager 500 kroner for alle indgående salgsopkald. Du kan evt understrege dette ved at lade dem vide, at yderligere opkald fra dem vil blive opfattet som en accept af denne aftale, hvorefter du uden yderligere varsel vil fakturere dem de 500 kroner. Det er simpelt, genialt og hurtigt ![]() Spørger du dem egentlig om hvor fakturaen skal sendes til, eller er de allerede ude af røret inden det kommer dertil? mvh Carsten |
|
(Hvis nogen ikke fanger den i første omgang, er det selvfølgelig meningen at mobilen skal være sat på lydløs og koblet til stikkontakten i det fjerneste hjørne af en meget mørk lagerhal et sted i Nordjylland.) Disclaimer; Projektet forventes ikke realiseret ;o) |
|
> Spørger du dem egentlig om hvor fakturaen skal sendes til, eller er de allerede ude af røret inden det kommer dertil? Nej, der er aldrig nogle af sælgerne som har accepteret mit tilbud :) Men det kunne da være sjovt, efterfølgende bare at sende den faktura på 500 kroner alligevel - det er jo det DE gør, og så true med inkasse, RKI og dyre rykkere såfremt de ikke betaler LOL |
|
KH: Bettina |
Ja sgu da! Eller bedre, man fortæller den "flinke" telefonsælger at man lige sidder sammen med sin advokat, og om det gør noget man slår medhør på telefonen til ![]() mvh Carsten |
|
Så var jeg ellers klar til at høre mere om det, det lød sådan set meget godt og hun gentog mange gange at det var ganske kvit og frit, så nu er jeg lidt spændt på om det rent faktisk var de gule sider der ringede, eller bare en fusker. Hun lød meget mere reel end de hajer jeg har snakket med. Det kan jo være jeg har været for mistroisk, eller også var det bare kundeservice at de tjekkede om mit nummer og adresse passede endnu. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Man kunne jo også sige "et øjeblik" ligge røret på bordet, gå ud og tisse og tage en kop kaffe, mon ikke det også løser problemet. BTW: jeg har droppet ALT med annoncer hos TDC og alle deres underselskaber, frasolgte filialer og alt andet hvad de ellers kan finde på, de er nemlig ikke et hak bedre end alle de andre annoncehajer! |
mvh Bent
Bliv gratis medlem