Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan slipper man for buy-aid.coms opkald?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er én gang blevet snydt og kommet til at købe af buy-aid.com. Siden har de vel ringet 10 gange,- jeg skælder dem ud hver gang og siger jeg vil tages af deres opkaldsliste og de aldrig skal ringe mere. Men det hjælper ikke.

Nogen ideer til at slippe af med dem?

Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:07
Skift telefon nummer ?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:21
Der er mange gode råd til den slags her på Amino. Jeg plejer bare at fortælle dem, at jeg tager 500 kroner for alle indgående salgsopkald. Du kan evt understrege dette ved at lade dem vide, at yderligere opkald fra dem vil blive opfattet som en accept af denne aftale, hvorefter du uden yderligere varsel vil fakturere dem de 500 kroner. Så holder de sig væk. Telesælgere har respekt for denne form for stiltigende accepter, for det er det de selv lever af :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:36
Dato: 19-09-2006 21:20:55 Forfatter: Mikkel deMib

Jeg plejer bare at fortælle dem, at jeg tager 500 kroner for alle indgående salgsopkald. Du kan evt understrege dette ved at lade dem vide, at yderligere opkald fra dem vil blive opfattet som en accept af denne aftale, hvorefter du uden yderligere varsel vil fakturere dem de 500 kroner.

Det er simpelt, genialt og hurtigt

Spørger du dem egentlig om hvor fakturaen skal sendes til, eller er de allerede ude af røret inden det kommer dertil?

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Idé til fælles amino-projekt: Vi køber en mobil til 1 krone og et tilhørende nummer til billigst mulig abonnementpris (Telmore koster hvis 25kr/kvt ved 0,- i forbrug). Når vi så fremover får en annoncehaj i røret, beder vi ham ringe til Thomas, vores markedsføringsansvarlige, på xx xx xx xx. Thomas er godt nok lidt optaget i denne uge, men de må meget gerne prøve uden for normal arbejdstid - han plejer at have den på sig ;o)

(Hvis nogen ikke fanger den i første omgang, er det selvfølgelig meningen at mobilen skal være sat på lydløs og koblet til stikkontakten i det fjerneste hjørne af en meget mørk lagerhal et sted i Nordjylland.)

Disclaimer; Projektet forventes ikke realiseret ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:57
> Spørger du dem egentlig om hvor fakturaen skal sendes til, eller er de allerede ude af røret inden det kommer dertil?

Nej, der er aldrig nogle af sælgerne som har accepteret mit tilbud :)
Men det kunne da være sjovt, efterfølgende bare at sende den faktura på 500 kroner alligevel - det er jo det DE gør, og så true med inkasse, RKI og dyre rykkere såfremt de ikke betaler LOL

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Jeg ved ikke, om sådan noget virker, men fortæl dem, at du optager samtalen. Og at du har din advokat med på baglinien... Ignorer derudover fuldkommen, hvad de forsøger at sige og læg stille og roligt røret på.

KH: Bettina

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:27
Dato: 20-09-2006 10:54:11 Forfatter: sandfær-andersen Jeg ved ikke, om sådan noget virker, men fortæl dem, at du optager samtalen. Og at du har din advokat med på baglinien... Ignorer derudover fuldkommen, hvad de forsøger at sige og læg stille og roligt røret på.

Ja sgu da!

Eller bedre, man fortæller den "flinke" telefonsælger at man lige sidder sammen med sin advokat, og om det gør noget man slår medhør på telefonen til

mvh Carsten
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:15
Jeg blev ringet op af en dame fra De Gule Sider som ville tilbyde mig gratis optagelse/annonce, da hun havde sagt det måtte jeg lige sige "et øjeblik" og så lige sætte telefonen til at optage samtalen.
Så var jeg ellers klar til at høre mere om det, det lød sådan set meget godt og hun gentog mange gange at det var ganske kvit og frit, så nu er jeg lidt spændt på om det rent faktisk var de gule sider der ringede, eller bare en fusker.
Hun lød meget mere reel end de hajer jeg har snakket med.

Det kan jo være jeg har været for mistroisk, eller også var det bare kundeservice at de tjekkede om mit nummer og adresse passede endnu.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:55
Dato: 20-09-2006 17:15:07 Forfatter: Anders Christensen Jeg blev ringet op af en dame fra De Gule Sider som ville tilbyde mig gratis optagelse/annonce, da hun havde sagt det måtte jeg lige sige ''et øjeblik'' og så lige sætte telefonen til at optage samtalen.

Man kunne jo også sige "et øjeblik" ligge røret på bordet, gå ud og tisse og tage en kop kaffe, mon ikke det også løser problemet.

BTW: jeg har droppet ALT med annoncer hos TDC og alle deres underselskaber, frasolgte filialer og alt andet hvad de ellers kan finde på, de er nemlig ikke et hak bedre end alle de andre annoncehajer!

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)