Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO mand søges samt søgemaskine

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere,

Jeg søger en god SEO mand/kvinde som kan bygge mig en fantastisk søgemaskine og søgeoptimerer mine resultater.

Vi har over 250 kunder med + 10.000 produktbeskrivelser under x kategorier.

Disse er i dag på ingen måde synlige i Google da vi har brugt Flash samt et andet hula bula sprog i må tale med min IT mand om.

Jeg søger nu en på halv tid eller heltid som kan hjælpe mig med at gøre disse attraktive produkter synlige i Google.

Jeg er meget gavmild hvad angår af lønning. Der er løn og tale om en god bonus evt. efter resultater.

Vi er nummer 1 i DK indenfor hvad vi laver og SEO optimering vil blot give endnu en succes til os og den der vil kaste sig ud i projektet med os.

Jeg håber dette kunne have en interesse for en Amino mand/kvinde og jeg ser frem til at høre en kommentar fra Jer om både emnet og fra interesseret

mvh.

Nick

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:28

Hej Nick

Du skal være velkommen til at skrive til mig på mmc@mc-solutions.dk, så kan vi tage den derfra.

Dbh

Mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 18:42

Hej Nick

Det lyder spændende. Vi vil gerne kigge på opgaven hvis du er interesseret. Dog vil der ikke være tale om en ansættelse, men en opgave der løses på faktura. men det er vel ok, bare opgaven bliver løst til ug!

Kan du ikke skrive din email eller en anden måde hvorpå man kan kontakte dig? Ellers er du meget velkommen til at kontakte mig på nedenstående nummer eller mail.

"Dansk Speedbådsskole - Nummer 1 på google.dk på ordet ”Speedbådscertifikat
"Shop-diving2000.dk - Nummer 1 på google.dk på ordet ”Dykkerudstyr
"pralamodels.dk - Nummer 1 på google.dk på ordet ”Modelbureau
"grenplukker.dk - Nummer 1 på google.dk på ordet ”Træfældning i københavn
"jobselect.dk - Nummer 1 på google.dk på ordet ”Nyt job

Og mange flere...

Ring 88883788

Mvh

jesper@proseo.dk - mobil 3165 0808

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:49

Hej Nick

Jeg skal lige være sikker på at jeg forstår det korrekt.

Det du har brug for at få lavet er:

Hvis det er korrekt, så tror jeg det bliver svært at finde en og samme mand, der kan løse begge opgaver 100% godt Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 18:49

Hej Nick

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på leo@ewebdesign.dk

Mvh Leo

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:25

Hej Jacob, det er fuldstændigt korrekt forstået:-)

Jeg er mest interesseret i en SEO mand, da teknikken jo kan købes, men det er vigtigt at den SEO mand der kommer til at sidde med det er med til at opbygge og planlægge sprog og indholds strukturen med det samme i forhold til hvordan det skal vises, kundens behov for en flot produktvisning, og at det samtidig er Google venligt.

Så hvis en halv/heltids SEO mand/kvinde blev ansat kunne han/hun (trættende at være politisk korrekt!!) fra starten af have projektet at bygge projektet op og anbefale/købe projektet med opbygning af selve søgemaskinen/websiden.

Vores hoved produkt er Intranetsøgninger og derfor er det forholdsvis nyt for os at skulle tjene penge på selve websiden, og som sagt er vi villige til at dele den succes med den mand/kvinde som vil være med på holdet.

Nicolai

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:29

Hej Nick,

Jeg så at Mikkel (deMib) havde plads i kalenderen til nye kunder, og han må siges at være førende indenfor feltet :-). Mener du kan finde kontakt oplysninger på han her

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 19:55

Nick P. Pedersen:

Hej Jacob, det er fuldstændigt korrekt forstået:-)

Jeg er mest interesseret i en SEO mand, da teknikken jo kan købes, men det er vigtigt at den SEO mand der kommer til at sidde med det er med til at opbygge og planlægge sprog og indholds strukturen med det samme i forhold til hvordan det skal vises, kundens behov for en flot produktvisning, og at det samtidig er Google venligt.

Så hvis en halv/heltids SEO mand/kvinde blev ansat kunne han/hun (trættende at være politisk korrekt!!) fra starten af have projektet at bygge projektet op og anbefale/købe projektet med opbygning af selve søgemaskinen/websiden.

Vores hoved produkt er Intranetsøgninger og derfor er det forholdsvis nyt for os at skulle tjene penge på selve websiden, og som sagt er vi villige til at dele den succes med den mand/kvinde som vil være med på holdet.

Nicolai

Okay - Er du kun interesseret i en ansættelse eller også freelance?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)