Hos iSHIELD.dk (åbner i et nyt vindue) benytter vi i dag et standard design hos DanDomain som kun er meget lidt ændret.
Jeg har fået fortalt, at man vil konvertere meget mere, hvis man får lavet et unikt design. Jeg har kigget hos Cygnet som vil have 13.000 for at lave et unikt design, men som er lavet på en standardskabelon.
Da min provision ikke er særlig høj pr. produkt, skal jeg sælge en del mere, for at tjene 13.000 hjem.
Er der nogen, som har erfaringer med standard design kontra unikt design, og hvor meget det betyder for konverteringsraten? I dag konverterer vi ca. 8-10% af de besøgende.
13.000 er da en ordenlig sjat for et unikt design på en standardskabelon. Du kan finde MANGE andre, som kan lave det, måske bedre, til det halve.
Men du må satse lidt. Hvis du tør at smide pengene ud til et design, kan du næsten være sikker på at tjene dem hjem mange gange igen - hvis altså det er et ordenligt design.
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Med den rette konverteringsoptimering vil man kunne tjene mange flere penge. Hvordan ser det ud i Analytics? Hvis du har opsat et mål, kan du jo se hvor henne i købsprocessen folk falder fra.
Ja 13.000 kan godt lyde af meget, og jeg er også sikker på, at jeg kan få et billigere tilbud. Men DanDomain skilter selv med Cygnet, og andre "certificerede" DanDomain webdesignere skal have ca. 16.000 for unikt design.
Jeg ønsker bare ikke at give 3-5.000 kr da jeg er bange for at få fat i nogle amatører.
Mht. hvor kunderne falder fra i købsprocessen, så vælger stort set alle de kunder som går ind i bestillingsstep 1 at gennemføre købet. Der er stort set ikke nogen der falder fra. Jeg har også gjort det nemt for kunderne, da der ikke er så mange ting de skal indtaste.
Så det gælder bare om at få overbevist kunderne om, at de skal gå igang med at købe.
Ud fra det du skriver, lyder det jo nærmest til at konverteringsfrekvensen er 100% Hvis den er meget høj, behøves du jo ikke nødvendigvis nyt design. Så er det måske bare flere besøg på siden?
Det kunne være interessant at høre hvad din konverteringsfrekvens er på og hvor mange unikke besøg du har? Hvis du ikke vil offentliggøre det, må du selvfølgelig gerne sende det på mail.
Ud fra det du skriver, lyder det jo nærmest til at konverteringsfrekvensen er 100% Hvis den er meget høj, behøves du jo ikke nødvendigvis nyt design. Så er det måske bare flere besøg på siden?
Det kunne være interessant at høre hvad din konverteringsfrekvens er på og hvor mange unikke besøg du har? Hvis du ikke vil offentliggøre det, må du selvfølgelig gerne sende det på mail.
Hej iSHIELD.dk Jeg vil mene at et webdeisng betyder rigtig meget for om en besøgende bilver kunde eller ej, det har noget at gøre med at et godt design udstråler seriøsitet og en professionel omgangs tone, jeg kan godt hjælpe dig med et professionelt design samt et tilhørende CMS-system, hvis det er, eller måske bare et færdig webdesign for sig selv.
13.000 kr, vil jeg sige er en urimlig høj pris, du kan fx. lige kigge forbi http://www.dreamtemplate.com/ , de har nogle rigtig gode designs til nogle rigtig gode priser.
Hvis du har lyst til at høre mere er du meget velkommen til at kontakte mig på www.itdenmark.dk eller i en e-mail til info@itdenmark.dk
Det havde jeg overset - men ja det er da ok, det kan godt blive højere, men som jeg også skrev, så kunne en idé jo også være at skabe mere trafik til siden.