Hej Amino, Er der nogen der kan anbefale en lækker og stabil bærbar med minimum 17" skærm. Er kun interesseret i pc. |
Hvad skal den bruges til :)?
Hej Amino, Er der nogen der kan anbefale en lækker og stabil bærbar med minimum 17" skærm. Er kun interesseret i pc. |
Hvad skal den bruges til :)? |
Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)
lidt af hvert, men ikke spil.. ikke til nogle vildt krævende programmer, men jeg vil gerne have en rigtig hurtig computer. |
Kan kun sige at jeg har MAC and when you go mac you never go back.. Kan kun på det varmeste anbefale det - ligegyldigt hvad dine behov er stortset. Jeg har haft min 2 år og fungere upåklageligt og hurtigt. |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
17" skærm, så er den vel nærmere slæbbar ;-) Anyhow, Lenovo spiller til hver en tid :-) |
Hvis du læser trådstarters indlæg, så vil du se at han kun ønsker pc. @Topic, Jeg har brugt Acer gennem 3 år nu, og de kører fantastisk.
|
Lenovo er fantastiske. Deres ThinkPad W og T serier er efter min mening markedets bedste. Ja, en 17" skærm gør den bærbare til en ret stor og tung sag.
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg har anskaffet mig en Lenovo T500 med 15,4 widescreen for et halvt års tid siden og har intet at udsætte på den. Lækker finish der giver det indtryk at den aldrig går i stykker. Lenovo har så mange varianter at du kan få dem til enhver pengepung og med enhver bestykning... men det er vist gældende for alle producenterne. |
Jeg har altid brugt IBM (nu Lenovo) og det er klart at anbefale. Du betaler lidt ekstra, men tilgengæld får du et godt og solidt produkt. Hvis jeg skulle købe en nu ville jeg også anbefale en T500, T serien er ret lækker og ikke alt for tung. |
Hvad med Dell? evt. Studio? eller bedre modeller. Kender flere der har haft rigtig gode erfaringer med Dell så måske du burde overveje det? |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.