Hmm okay så har jeg kigget forkert. Men på krak, som tråden handler om er det da follow ? Men er det pengene værd , linkjuice-mæssigt set ? De har jo den højeste pagerank i DK. Så det må da batte noget ?
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hmm okay så har jeg kigget forkert. Men på krak, som tråden handler om er det da follow ? Men er det pengene værd , linkjuice-mæssigt set ? De har jo den højeste pagerank i DK. Så det må da batte noget ?
Hverken DGS eller Krak giver noget "juice" overhovedet.
Kraks sider er typisk sider, som kun eksisterer som følge af søgninger.
Jamen så kan jeg jo bruge de penge på noget bedre. Tak skal i have. Jeg skal stadig være repræsenteret begge steder. Men ikke grund til at smide de store penge efter de store pakker hos dem lige foreløbigt så.
På den anden.. det jo alle sider, hvor det kun er forsiden der ranker stort, og da man jo altid havner på en underside i diverse linkkataloger, er der jo heller ikke noget linkværdi der, efter jeres logik.
Altså selv kraks undersider må vel have større follow-værdi end et katalog på pagerank 2 på en underside ?
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu har jeg opfattet DGS og Krak som et linkkatalog. Men det er så åbenbart ikke. Teknisk forstå jeg ikke forskellen. Jeg forstår Nofollow, 302 redirect fra visse kataloger og Script URLS. Men der er jo intet af det på Krak.dk. Men okay jeg behøver ikke forstå alt.
Men tak for svarene
Jimi
Dit link som sådan eksistere ikke på GDS og Krak, du kan jo ikke klikke dig frem til linket i en menu, eller via et link på deres side, det findes kun via en søgning i deres database, søgemaskinerne kan jo ikke søge efter dine side hos GDS og Krak, da den kun læser eksisterende sider, derfor kan dit link ikke findes af søgemaskinerne.
Okay, så tror jeg at jeg forstår. Når man søger på , i mit eksempel, " ejendomsservice " på krak.dk, laver den søgningen i en database som den så viser dig på en side. Men siden er ikke indekseret på søgemaskinerne. Det er blot en intern database søgning de viser dig.
At man så alligevel kan finde firmaer ved søgning på Google fra DGS.dk for eksempel, forvirrer mig så, da de jo så ikke burde komme frem. Og jo man kan da finde sit link derinde på krak.dk Men nu orker jeg ikke mere. Er blevet for træt.
Jeg tilmelder mig begge 2 alligevel, men med små pakker. Men jeg fik , vidst nok, lært lidt. Så igen , tak