Hej Aminoer Jeg er relativt ny herinde, men vil gerne gøre opmærksom på mit nye firma. Jeg har opstartet et administrations og bogføringsfirma, hvor vi laver alle tænkelige administrationsopgaver for andre firmaer, såsom bogføring, moms, regnskaber, løn, debitor/kreditor og meget mere. Jeg er selv uddannet revisor og har en regnskabsassistent tilknyttet. Det eneste vi mangler er opgaver vi kan løse for kunder. Så vi er meget opsatte på at løse de opgaver folk måtte have brug for. Vi har valgt at tage en timepris på blot 250,- som vi så bruger til at beregne en fastprisaftale ud fra. Vi har valgt en meget lav pris, for at kunne opbygge en kundekreds hurtigst muligt. Det vil så komme både os og kunderne til gavn. Hvis man skulle være interesseret i at høre nærmere, eller gerne vil have et tilbud, kan man altid træffe mig på mail, telefon eller man kan kigge forbi vores hjemmeside på www.hove-accounting.dk Jeg håber vores tilbud har vakt nogens interesse, og glæder mig til en uforpligtende snak. Hav en fortsat god dag. Daniel Hove |
Spar penge på dine administrationsopgaver
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)