Dato: 18-09-2006 13:23:29
Forfatter:Karsten Nygaard
Vi er rigtig mange der har ''sandheden'' eller i det mindste et bud på den - når vi snakker søgemaskineoptimering. Dog er der ikke mange der tør/vil komme med referencer - det er vel i bund og grund lidt synd.
Kunne det være en ide med et aminomesterskab i søgemaskineoptimering?
Eksempelvis kunne Martin Thorborg lave et fiktivt ord som vi så hver især kunne gøre vores for at vores side kom øverst på. Vi kunne lave et regelsæt før vi gik i gang - eksempelvis om at der ikke må købes domænenavne med det udvalgte ord og at det skal foregå på et nyt domæne (må først bestilles/købes på startdagen).
Kunne det være noget eller skal vi alle sammen bare spille fordækt videre?

Kære Aminoer eller måske især SEO''er?
Nu skal man jo passe på med at klandre andres tiltag omkring konkurrencer efter devisen "ikke at kaste med sten når man selv bor i et glashus"
Som jeg umiddelbart læser Karstens indlæg, så efterlyser han vel egentligt lettere adgang til en dybere viden omkring søgemaskineoptimering end en konkurrence, hvis jeg ellers forstår hans indlæg korrekt!
Hvorfor ikke lave meget målrettede spørgsmål til SEO''erne via denne tråd, dermed kan vi andre også lærer noget - hvis vi ellers holder ørerne (nå nej øjnene) stive.
Der er ingen tvivl hos mig om at Mikkel ved en hulens masse omkring søgemaskineoptimering, men jeg er også bekendt med at han har virkelig travlt - derfor ikke så mange krumspring - men istedet meget specifikke spørgsmål, når han nu er så imødekommende at stille sin super knowledge til rådighed i et vist omfang.
Bare mine 5 cent!
Med venlig hilsen
Lars C