Jeg er medlem af VL5 og jeg er klart den yngste og jeg mindes ikke en eneste under 40. Dbh Martin |
Helt sikkert, Sune.
Jeg er medlem af VL5 og jeg er klart den yngste og jeg mindes ikke en eneste under 40. Dbh Martin |
Helt sikkert, Sune. Synes også det at være synlig kan give indflydelse/magt ... Nu kender jeg ikke ret mange fra dette forum(faktisk kun Hr. Thorborg), men har da bidt mærke i en Míkkel deMib, dels har han meget aktiv i dette forum (og måske flere) og har sine meninger. Ligeledes kan jeg forstå at han er lidt af en ørn til sit fag og taler ved en del konferencer i både DK og USA ...
Så et eller andet sted (om han vil det eller ej) er han da også synlig og der igennem har han også indflydelse/magt ..
Kan godt være at jeg ikke ved nok om Mikkel og hans færden og laden .. således jeg rammer helt galt her |
Synes i øvrigt at perspektivet om verdens udvikling efter IT er et sindssygt spændende emne. Jeg ved ikke hvilke præcise beløb Larsen koncernen opererer med, men vi snakker altså om at Janus F. med salget af Skype har solgt nærmest et 3mands kontor firma i samme prisdimensioner som JYSK's 1000 butikker præsterer [:0] Dét er sq da skræmmende! Derudover vel også når vi snakker magtfulde; Don Ø fra Parken, Jonathan Løw som én af vist nok 2 bag Ewire - en rigtig pain-in-the-ass på PBS ![]() Og så selvfølgelig alle de allerede nævnte! |
God damn it jeg må ha'' søvn nu... |
Hvad med typer som Arne Nielsson og Poul Erik Høyer !? |
Den gode mand Morten Lund kunne være en mulighed.
|
De fleste personer I har nævnt er "kendte" personer. Og ja... det er jo også en del af det med at have indflydelse. Mit forslag er dog en person, der er knapt så kendt, men som virkelig er en indflydelsesrig person - også udover Danmarks grænser. Manden hedder Lars Hajslund, og driver et konsulentfirma der hedder Keys2Passion(.com)
I netværksforeningen Junior Chamber International bliver han næste år verdenspræsident for hele organisationen med 200.000 medlemmer på verdensplan. DET må man da sige, giver et vist talerør til en masse mennesker. Næste år skal han rejse jorden rundt for at pleje organisationens interesser, og ikke mindst - dyrke sit eget netværk. Han er under 40... vist nok 38.
|
Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive
Good Afternoon, where I am. Interessant emne. Jeg er ene med dem som tvivl over Friis (og Niklas Zennström), "deres" firma har virkeligt været drevet af Bessemer''s kontor i NewYork (fra en strategi synes punkt)...men fremtid vil se. Vil også se at Martin T er et godt bud…fordi han er en af den få - meget få i Denmark - som inspirer iværksætter. Det er mange af os som kan hjælp når i vil gerne tag din idé fra kælder ud til verden. Men Martin er en som inspirer iværksætter (og dem som slet ikke vist at de var iværksætter) til at gå fra idé i hoved til første trin...at starte i kælderen. Hmmm, Indflydelsesrige/Magtfyld Nogen bud: Martin Olin Andersen - SLS Venture Og det kun bare forset igennem rolodexen. Anders, jeg vil også bare siger det er et skam det er kun mænd du vil skrive om fordi…1) det er ikke nok indflydelsesrige kvinde i Dansk erhverv og 2) det sku’ vær 3) dem som er sku'' har mere! Andy |
Jah Morten Lund kunne være et meget godt bud. Han har fingrene med i mere end man lige går og tror.
|
Dbh Martin |