Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside + få besøgende

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens...

Prøver lige herinde igen... sidst endte det ud i at jeg skulle få lavet en guide til brug af siden.

Denne er nu på plads og popper op første gang siden besøges.

Kan i komme med noget RIS/ROS til siden + forbedringer og mulige ideer til at få gang i siden - altså en masse besøgende.

Vil meget gerne høre jeres mening! på forhånd tak! :)

Mvh. Kasper

www.edb-portalen.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:59

har du søgt om lov til at bruge de billeder der er på forsiden? det ligner meget billeder fra nogle sider jeg kender.

Kan selvfølgelig være alle må bruge de, skal jeg ikke kunne sige.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:01

Rønlund:

har du søgt om lov til at bruge de billeder der er på forsiden? det ligner meget billeder fra nogle sider jeg kender.

Kan selvfølgelig være alle må bruge de, skal jeg ikke kunne sige.

Det ligner ganske almingelig istockphoto billeder som alle kan købe sig til for 1-2 USD :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:06

Okay det ved jeg intet omSmile Ved bare man skal passe på med at låne billeder fra andre unden at spørge.

Men ellers synes jeg siden ser rigtig flot ud, måske lidt bar?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:09

Nu har jeg kun lige skimtet siden. Men jeg ELSKER det simple design! Det er så behageligt at se på.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:09

Igen, jeg er IKKE SEO ekspert, MEN...forsiden er simpel og pæn, som mange grafikere gerne vil have den skal være. Men det generer jo ikke meget trafik til hovedsiden, når der ingen søgeord er.

Jeg har set en del små forvirrende sider, som dog tiltrækker meget trafik, og så ser man en del simple og flotte forsider, som dog ikke tiltrækker trafik. Man skal ikke lytte til grafikerne , når der skal tiltrækkes trafik. Start med SEO, og så se hvad du kan " redde " i grafikken.

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/ , spamfighter her er jo ikke verdens kønneste eller mest overskuelige side, men den giver besøgende.

Jeg har også fået en del kritik af grafikere for en af mine sider, men jeg EJER google ;), og kunderne kimer mig ned i disse dage.

Vælg selv

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:10

Et hurtigt bud på en forbedring, der kan tiltrække flere besøgende fra søgemaskinerne er, at du skal have unikke titler på siderne.

Pt. hedder de allesammen "Hjælp til dine IT-problemer - EDB-portalen.dk". Det skal de holde op med.

F.eks. tråden om "Kan ikke åbne office 2007 dokumenter .docx"  skal hedde netop det som title. Det er ved at tiltrække besøgende på et væld af long-tail søgninger, at et sådan forum får besøgende. Få søger på "hjælp til min computer" eller "IT-problemer" - de søger på "jeg kan ikke åbne en docx-fil" eller "Hvordan åbner jeg office 2007-filer".

(Så vidt jeg lige kan se ved en site-søgning på Google har du på et tidspunkt haft unikke titler på. Jeg går derfor ud fra, at det er en fejl, at de er blevet ændret til det samme).

Tilmeldt 4. Dec 06
Skrevet kl. 11:13
Tilmeldt 4. Dec 06
Skrevet kl. 11:25

Tak for ros af design... :) som jeg lige ser på det logisk skulle man tro at et enkelt design får folk til at blive på siden... vi har dog ikke mange løsninger endnu på siden men skyldes de få inlæg i forum..... 

Vil lige sætte mig ned og kigge på " SEO" som du snakker om - umildbart siger dette ord mig intet...

Frank: Kan du uddybe ordet "Unikke titler" ?

Vil gøre alt for at blive fanget bedre af google men desværre er jeg ikke særlig god til dette :( så kunne godt bruge lidt mere info / hjælp

Det med Navnet "hvordan åbner jeg office 2007 dokumenter .docx"

Skal jeg så når jeg svare, skrive andre sætninger i indlæget så som "kan ikke åbne docx fil" ?

TUSINDE TAK for alle svarene indtil videre... er en stor hjælp :)

Mvh. Kasper

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:34

Kasper-k:

Frank: Kan du uddybe ordet "Unikke titler" ?

Vil gøre alt for at blive fanget bedre af google men desværre er jeg ikke særlig god til dette :( så kunne godt bruge lidt mere info / hjælp

Det med Navnet "hvordan åbner jeg office 2007 dokumenter .docx"

Skal jeg så når jeg svare, skrive andre sætninger i indlæget så som "kan ikke åbne docx fil" ?

Hej igen,

Title på en side er den tekst, som står øverst i browseren, når du besøger en side. (I den blå topbjælke i Internet Explorer).

Det er også en af de væsentlige parametre, som søgemaskinerne bruger til at rangere sider i deres søgeresultater. Når jeg bevæger mig rundt på din side pt., står der hele tiden den samme title, uanset hvilke sider jeg klikker ind på.

For forumindlæg bør sidens title være den samme som overskriften på forumtråden. Eksempelvis bør denne tråds title hedde Kan ikke åbne office 2007 dokumenter .docx.

Når jeg kigger på Google ved at skrive site:www.edb-portalen.dk, ser det ud til, at du på et tidspunkt har haft unikke titler på dine forumindlæg.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)